خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد؛

آغاز مرحله‌ی دوم توزیع لوازم یدکی تاکسی با تخفیف ۲۰درصد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۷۶

سعی داریم اقلام را با نازلترین قیمت نسبت قیمت بازار به دست تاکسی داران برسانیم / اجرای مجدد این طرح را پس از استقبال دور اول در دستور کار قرار دادیم.

ایلنا: شرکت تعاونی تاکسیرانی شهرداری قم مرحله دوم توزیع لوازم یدکی به ویژه لاستیک و روغن موتور مورد نیاز دارندگان تاکسی را با تخیف ۲۰درصد آغاز نمود.

به گزارش ایلنا، مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: پس از اقدام موثر شرکت تعاونی تهیه و توزیع لوازم یدکی تاکسیرانی قم در اسفند ماه سال گذشته و استقبال عموم رانندگان تاکسی و شرکت تعاونی تاکسیرانی اجرای مجدد این طرح را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار داشت: ضمن تهیه کلیه لوازم یدکی اصلی مورد نیازخودرو های تاکسی مانند: لاستیک و روغن موتور سعی داریم این اقلام را با نازلترین قیمت نسبت قیمت بازار به دست تاکسی داران برسانیم، لذا این اقلام با ۲۰درصد تخفیف ویژه برای دارندگان پروانه تاکسیرانی توزیع خواهد شد.

عزتی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکسیرانان دارای پروانه تاکسیرانی معتبر می توانند جهت استفاده از این خدمات به آدرس فروشگاه شرکت تعاونی تاکسیرانی واقع در خیابان امام خمینی(ره) بعد از میدان شهید زین الدین روبروی بیمارستان کودکان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز