خبرگزاری کار ایران

آیت الله سبحانی در دیدار با علی لاریجانی:

مجلس دولت را حمایت کند / روند مذاکرات هسته ای مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۵۳

برای حل مشکلات اقتصادی کشور، باید بخش تولید در کشور رونق بگیرد / از دولت تدبیر انتظار داریم، نسبت به حل مشکلات اقتصادی اهتمام داشته باشد / لاریجانی: دولت در تلاش است مشکلات اقتصادی را حل کند.

ایلنا: رییس مجلس شورای اسلامی با آیت الله سبحانی، یکی از مراجع تقلید در قم دیدار گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: مذاکرات روبه جلو و مثبت بوده و باید تلاش کنیم تا نتیجه مطلوبی برای کشور بدست آید و مجلس نیز، در این زمینه دولت را حمایت کند.

این مرجع تقلید، تقویت بخش‌های مختلف تولید را امری ضروری دانست مورد و گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور، باید بخش تولید در کشور رونق بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور، خاطر نشان کرد: باید امور و مسائل اقتصادی به مردم واگذار شود و فعالان عرصه تولید مورد حمایت قرار گیرند.

آیت الله سبحانی با اشاره به شعار این دولت، تدبیر بوده، عنوان داشت: از دولت تدبیر انتظار داریم، نسبت به حل مشکلات اقتصادی اهتمام داشته باشد.

علی لاریجانی: باید از دولت حمایت کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه باید مشکلات اقتصادی مردم سریع تر برطرف شود، اظهار کرد: دولت در تلاش است مشکلات اقتصادی را حل کند و می دانیم دولت تلاش دارد که در کشور تحرک اقتصادی ایجاد کند و در این راه باید از دولت حمایت کنیم.

وی با توجه به اینکه امسال به نام فرهنگ و اقتصاد است، خاطر نشان کرد: باید نیازهای جامعه بر اساس این نام صورت بگیرد.

لاریجانی در پایان گفت: مدیریت جهادی و عزم ملی، سرلوحه عملکرد مسئولان قرار گیرد و مسئولان حوزه فرهنگ، کارهای مهمی را برای تحقق شعار امسال صورت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز