خبرگزاری کار ایران

باحکم استاندار قم؛

دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان قم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۳۰

برنامه های هفته کارگر از چهارم اردیبهشت ماه آغاز می شود / عیادت از کارگران بستری در بیمارستان امام رضا(ع) و برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه از جمله مهمترین برنامه های هفته کارگر می باشد.

ایلنا: در حکمی از سوی محمد صادق صالحی منش استاندار قم، وحید وزیری راد، به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم استاندار قم برای انتصاب وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر آمده است:

جناب آقای مهندس وحید وزیری راد، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم

نظر به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، درسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به سبب این ابلاغ بعنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگردراستان قم منصوب می شوید.

امید است که درراستای سیاستهای دولت تدبیر وامید، با عنایت به نقش برجسته تشکلهای کارگری وکارفرمایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به ارتقای منزلت اجتماعی جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق باشید.

محمد صادق صالحی منش

در پی این انتصاب، وحید وزیری راد برنامه های هفته کارگر را تشریح کرد و گفت: هر ساله با اعلام برنامه ها وشیوه نامه اجرایی از سوی مقام عالی وزارت ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان تشکیل جلسه داده و برنامه های هفته گرامیداشت کارگر را تدوین و اقدام به برگزاری این هفته در استان می نماید.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: امسال بدلیل اجرای باشکوه برنامه های هفته کارگر و بدلیل دیدار کارگران با مقام معظم رهبری و شرکت در روز جهانی کارگر، برنامه های هفته کارگر از چهارم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: مقام معظم رهبری همیشه تاکید کرده اند که یکی از این وظائف همین است که مشکلات جامعه‏ی کارگری کشور را مرتفع نموده و عزم مدیران در هر نهاد و ارگانی را می طلبد که با مدیریت جهادی خود به رفع مشکلات و معضلات کارگران بپردازند.

وی خواستار همکاری اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر در جهت برگزاری منظم و در شان کارگران و خانواده های آنان شد و تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های هفته کارگر، حضور دسته جمعی کارگران درگلزار شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا توسط اعضای جامعه کارگری و نماز عبادی سیاسی جمعه، عیادت از کارگران بستری در بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی، دیدار با خانواده های شهدای کارگری، برگزاری همایش تجلیل از کارگران، دیدار نمایندگان کارگری با نمایندگان مجلس و آیات عظام، برگزاری جشنواره امتنان از کارگران نمونه، واحدهای نمونه، ورزشکاران کارگر نمونه و… می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز