خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

جایگاه علمی آیت الله موسوی اردبیلی در آثار ایشان برجسته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۴

تأسیس مرکزی تحت عنوان مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، کاری بسیار ارزشمند و بجاست / این مرکز در نمایشگاه های استانی و کشوری حضوری پررنگ داشته باشد.

ایلنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، تأکید کرد: جایگاه علمی آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در آثار منتشر شده مربوط به ایشان، نمایان و برجسته است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " در قم، حجت الاسلام و المسلمین عبدا… جلالی صبح پنج شنبه ۲۸ آذرماه همزمان با هفته پژوهش، با حضور در دفتر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی مستقر در دانشگاه مفید قم، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این مرکز، اظهار داشت: تأسیس مرکزی تحت عنوان مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، کاری بسیار ارزشمند و بجاست، چه آن که لازم بود، شخصیت علمی این مرجع تقلید که در آثار ایشان برجسته و نمایان است، به جامعه علمی کشور نشان داده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم با بیان این که قطعا جامعه حوزوی و دانشگاهی کشور استفاده های بسیاری از آثار مربوط به حضرت آیت الله موسوی اردبیلی خواهد برد، خواستار حضور پررنگ مرکز تنظیم و نشر آثار این مرجع تقلید در نمایشگاه های علمی استان و کشور شد.

در ادامه این دیدار بهمن بابیزان مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، ضمن تشکر از حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم در این مرکز و تبریک هفته پژوهش، توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجام شده توسط مرکز نشر آثار منتشر شده ارائه کرد.

وی با بیان این که یکی از مهمترین اهداف تأسیس مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، خدمت به جامعه حوزوی و دانشگاهی است، گفت: این مرکز آمادگی کامل آن را دارد تا با همکاری نهادهایی چون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، آثار معظم له را در اختیار جامعه علمی و پژوهشی کشور قرار دهد.

بابیزان افزود: از این پس در نمایشگاه های علمی استان و کشور، حضور فعال تری خواهیم داشت و همچنین در بحثچاپ و منشورات آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، به کیفیت چاپ و سهولت در اختیار قرارگرفتن این آثار، در بین جامعه علمی و پژوهشی کشور، توجه بیشتری داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز