خبرگزاری کار ایران

خانپور خبر داد:

فسخ 17 قرارداد در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۶۰۵

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته ۱۷ قرارداد منجر به فسخ قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر افزود: طی برگزاری ۲ جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال گذشته، از مجموع ۳۶ پرونده راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان، ۱۷ قرارداد راکد منجر به فسخ شد و بقیه پرونده‌های مطرح شده در هیات برابر رای داور و حکم رضایت دو طرف و نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منجر به فسخ مشروط و یا طرح مجدد و اعطای مهلت شد.

وی تصریح کرد: تمامی قراردادهای مذکور مربوط به متقاضیانی است که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچگونه ساخت و سازی در زمین تحویلی انجام نداده اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند.

این مسئول گفت: برخی از این قراردادها نیز با توجه به تعهدات خود در ساخت و ساز پیشرفت قابل قبولی نداشته و به دلایل مختلف راکد بوده اند بنابراین پرونده آنها جهت تعیین تکلیف در دستور کار هیات حل اختلاف و داوری موضوع فصل (و) قرارداد منعقد شده قرار گرفت.  

خانپور با بیان اینکه به دنبال این فسخ قراردادها ۱۱ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی آزادسازی و خلع ید شد، افزود: اراضی آزاده شده در راستای جذب سرمایه گذاران واقعی صنعت، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار می‌شود.      

این مسئول اظهار داشت: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های خریداری شده را راکد نگه دارند طبق دستورالعمل شهرک‌های صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

استان قزوین دارای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز