خبرگزاری کار ایران

نماینده منتخب قزوین در مجلس

حضور مدیران خلاق موجب پیشرفت جشنواره اسباب بازی شده است

نماینده منتخب قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: حضور مدیران خلاق و تیزبین که با نگاه دقیق و کارشناسی برنامه‌ها را پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده‌اند، موجب پیشرفت جشنواره بازی و اسباب بازی شده است.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی‌ در بازدید از پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با اشاره به اینکه عملکرد مفید و کارا در هر حوزه در گرو استفاده از کارشناسان و متخصصان است، افزود: مدیران خلاق و کارآمد در ارتقای جایگاه استان نقش بسزایی دارند و باید بیش از گذشته، از این مدیران در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: امید است مدیریت یکپارچه و همکاری دستگاه‌های مختلف استان موجب پیشرفت و معرفی قدمت و تمدن قزوین به کشور و جهان شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت چشمگیر جشنواره از دو سال گذشته که از این جشنواره بازدید کرده است تاکنون عنوان کرد: بخش اسباب بازی‌های ملل مختلف که در برگیرنده فرهنگ و تمدن گذشته ملل مختلف بود که برای کودکان و خانواده ها بسیار آموزنده است.

زرآبادی حضور کودکان در کارگاه‌های آموزشی را یکی از اقدامات مهم شهرداری قزوین در این جشنواره دانست و گفت: این کارگاه‌ها کنجکاوی کودکان و نوجوانان را بر می‌انگیزد و به آنها کمک می‎کند تا با ساخت اسباب بازی های خلاقانه، ذهن خود را پرورش دهند.

کد خبر : ۳۵۷۵۸۴