خبرگزاری کار ایران

احداثبیمارستان تاکستان تا مهرماه به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۰۳

استاندار قزوین در نخستین روز از هفته دولت و در سفری یک روزه به شهرستان تاکستان از بیمارستان ۶۴ تختخوابی تاکستان بازدید کرد.

استاندار قزوین در آغازین روز از هفته دولت و در سفری یک روزه به شهرستان تاکستان از بیمارستان ۶۴ تختخوابی تاکستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین, منوچهر حبیبی، معاون امور عمرانی استاندار، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این بیمارستان اظهارکرد: این بیمارستان با ۸ هزار متر مربع در حال حاضر ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن تا مهرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی افزود: تا کنون ۱۷ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و ۳.۵ میلیارد تومان هم در برنامه قرار دارد و علاوه بر آن تاکنون بالغ بر ۵.۷ میلیارد تومان نیز برای آن تجهیزات پزشکی خریداری شده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی تاکستان دولتی بوده و دارای تمامی بخش‌هاست و دستگاه‌های ضمانت‌دار را به دلیل بحثگارانتی بودن در انت‌ها خریداری می‌کنند، افزود: سیستم فاضلاب بیمارستان به فاضلاب شهری متصل است و قبل از ورود به فاضلاب شهری باید آلودگی‌های فیزیکی مانند سرنگ سوزن و غیره گرفته شود و سپس وارد فاضلاب گردد که این امر مطابق بر استانداردهاست.

حبیبی افزود: این بیمارستان دارای زباله خانگی و عفونی است که نوع خانگی پس از تصفیه فیزیکی وارد فاضلاب شهری شده و نوع عفونی آن به طرق خاص دفع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز