خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی به قزوین سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۳۹

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز شنبه، ۲۵مرداد، برای حضور در همایش نکوداشت شهید سید علی اکبر ابوترابی فرد به قزوین سفر می‌کند.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، روز شنبه، ۲۵ مرداد ماه جاری همزمان با سالروز ورود سرافرازانه آزاداگان هشت سال دفاع مقدس برای حضور در همایش نکوداشت شهید سید علی اکبر ابوترابی فرد به قزوین سفر می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین، نصرتی افزود: همایش نکوداشت شهید سید علی اکبر ابوترابی فرد، ساعت ۹ صبح روز شنبه، ۲۵ مرداد ماه جاری همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز با عنوان " ابرفیاض " در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به احتمال حضور آیت اله گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم بیان کرد: آیت اله استادی رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف کشور و بیش از ۵۰ نفر از آزادگان برگزیده کشور و برخی از مقامات عالی رتبه کشوری در این آیین شرکت می کنند.

رئیس مجمع جهانی شهر اسلامی دنیا افزود: بنا بر پیش بینی های صورت گرفته، دکتر لاریجانی در آیین کلنگ زنی پروزه مشارکتی شهرداری قزوین با سازمان تامین اجتماعی کشور و افتتاح فاز نهایی دهکده طبیعت در بوستان ملی باراجین قزوین شرکت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز