خبرگزاری کار ایران

عرشیان، مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

هوشمند سازی تقاطع پیغمبریه قزوین با اعتبار ۷۰میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۸۵

با توجه به اجرای طرح پیاده راه خیام و تغییراتی که در بار ترافیکی محدوده اجرای طرح ایجاد شده است چراغ راهنمایی تقاطع پیغمبریه هوشمندسازی می شود.

اسماعیل عرشیان، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چراغ راهنمایی تقاطع پیغمبریه قزوین با اعتبار ۷۰ میلیون تومان هوشمند سازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان افزود: با توجه به اجرای طرح پیاده راه خیام و تغییراتی که در بار ترافیکی محدوده اجرای طرح ایجاد شده است چراغ راهنمایی تقاطع پیغمبریه هوشمندسازی می شود.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: با بکارگیری کنترل هوشمند و تبدیل چراغ راهنمایی موجود به چراغ راهنمایی هوشمند می توان ترافیک عبوری این تقاطع را کنترل کرد.
عرشیان تصریح کرد: اکنون مراحل قانونی خرید کنترل هوشمند انجام شده و مرحله نصب و راه اندازی آن باقی مانده است.
وی گفت: پیش بینی می شود نصب و راه اندازی این چراغ راهنمایی هوشمند ظرف مدت۱۵روز آینده به اتمام برسد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: با اجرای طرح پیاده راه خیام و حذف تقاطع چرغ دار سه راخیام به منظور بهبود عبور و مرور و افزایش کارایی تقاطع پیغمبریه چراغ راهنمایی این تقاطع به منظور تسهیل در دسترسی حرکت شمال به شرق خیابان نادری و به منظور دسترسی به چهارراه ولیعصر هوشمند سازی می‌گردد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: برای اجرای این پروژه۷۰میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز