خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین خبرداد:

فعالیت مجدد کارگروه «قزوین + ۲۰» با رویکرد جدید

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۱۴

فعالیت دوره پنجم کارگروه قزوین + ۲۰ با نگاه جدیدتر و تغییرات اساسی در روند کار آغاز خواهد شد.

شهردار قزوین گفت: فعالیت دوره پنجم کارگروه «قزوین + ۲۰» با نگاه جدید‌تر و تغییرات اساسی در روند کار آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی در جلسه آغاز فعالیت دوره پنجم کارگروه «قزوین + ۲۰» با تشکر از حضور و فعالیت اعضای ۴ دوره قبل کارگروه «قزوین + ۲۰» افزود: حضور کار‌شناسان و متخصصان در کارگروه «قزوین + ۲۰» و بررسی مشکلات شهر قزوین برای شهروندان یک دلگرمی است که در تصمیم گیری‌های مدیریت شهری تاثیرگذار هستند.

این مقام مسوول اظهار کرد: حضور کار‌شناسان و متخصصان در کارگروه «قزوین + ۲۰» باعثشد تا خطاهای تصمیم گیری در مدیریت شهری کاهش یابد و با نگاه کار‌شناسی‌تر به توسعه شهر ادامه دهیم.

نصرتی تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت کارگروه قزوین + ۲۰ اعضای شورای ادواری حضور خواهند داشت که با انتقال تجربیات خود اهداف مدیریت شهری پیگیری خواهد شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه در چهار دوره قبل فعالیت کارگروه قزوین + ۲۰ تمامی مصوبات تدوین و در قالب کتابچه تکثیر شده است، ذکر کرد: در کارگروه قزوین + ۲۰ افراد تاثیرگذار و بر اساس شخصیت حقیقی حضور دارند.

این مقام مسوول عنوان کرد: در دوره جدید فعالیت کارگروه قزوین + ۲۰ از ترکیب جدید دعوت شده است و فعالیت در دوره جدید متفاوت‌تر از گذشته است.

نصرتی گفت: کارگروه «قزوین + ۲۰» در بین مسوولان استانی و شهری به رسمیت شناخته شده است و استقبال خوبی از طرف مسوولان شده است که این مهم نشان می‌دهد که کارگروه قزوین + ۲۰ از جایگاه با ارزشی برخوردار است.

شهردار قزوین اظهار کرد: یکی از رویکردهای فعالیت کارگروه قزوین + ۲۰ در دوره جدید موضوع مجمع جهانی شهر اسلامی می‌باشد چراکه با تاسیس دبیرخانه این مجمع در شهر قزوین آینده این شهر متفاوت‌تر خواهد شد و همچنین تلاش خواهد شد تا قزوین به عنوان الگوی شهر اسلامی معرفی شود.

این مقام مسوول بیان کرد: برای تبدیل شهر قزوین به عنوان الگوی شهر اسلامی در ابتدا ساختار فیزیکی این موضوع و بعد هم موضوعات فرهنگی بررسی خواهد شد.

نصرتی ادامه داد: در محلات شهر قزوین در کنار بوستان‌های محلی مساجد محلی به متراژ ۱۵۰ تا۲۰۰مترمربع احداثخواهد شد.

شهردار قزوین گفت: موضوع ساماندهی امام زاده‌های شهر قزوین با نگاه فرهنگی و با یک همت استانی به طور جدی در حال پیگیری است و این مهم یکی از موضوعات مدیریت شهری و تاثیرگذار برای الگو کردن شهر قزوین به عنوان شهر اسلامی است.

این مقام مسوول گفت: جذب سرمایه گذار همچنان در شهر قزوین ادامه دارد و در این کارگروه نیز به این موضوع پرداخته خواهد شد.

نصرتی افزود: در دوره جدید فعالیت کارگروه «قزوین + ۲۰» در جلسات با موضوعات مختلف از صنف‌های مختلف به نمایندگی از شهروندان دعوت خواهد شد تا انتظارت شهروندان هم در این جلسات مطرح شود.

در ادامه نیز برزگر مشاور هماهنگی شهردار قزوین گفت: برای تحول شهر قزوین ۲۰ اولویت محوری با تعداد متنابهی پروژه در ذیل هر یک از محور‌ها تعریف شده است که با مدیریت متحد شهری تحقق آن دنبال می‌شود.

وی افزود: در چهار دوره گذشته کارگروه «قزوین + ۲۰» تاکنون ۱۱۳جلسه در ۲ کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

برزگر گفت: آئین نامه کارگروه «قزوین + ۲۰» توسط اعضای کارگروه تدوین شده است و در دوره جدید یک بار دیگر محورهای ۲۰ اولویت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

علی حسن ظاهری، رئیس کارگروه «قزوین + ۲۰» در ۴ دوره گذشته نیز بیان کرد: این کارگروه از سال ۸۸ با اولویت بندی، ۲۰محور پروژه را در یک بازه زمانی ۵ تا ۷ سال جهت بهره برداری تعریف کرده است.

وی افزود: همه مصوبات این کارگروه مکتوب شده است تا در آینده تکمیل و قابل بهره برداری باشد.

ظاهری اظهار کرد: با توجه به جایگاه قزوین باید با دقت بیشتر مسائل مدیریت شهری دنبال شود.

در پایان این نشست اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات خود را برای شروع فعالیت دوره جدید کارگروه قزوین + ۲۰ بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز