خبرگزاری کار ایران

بیانیه حراست کل استان قزوین در پی حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۷۴

حراست کل استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: آنچه دشمن را می‌ترساند هواپیما، موشک، زیردریایی، ناوچه، تانک و ادوات جنگی نیست، زیرا این‌ها در ارتش‌های دیگر دنیا بیشتر یا کمتر وجود دارد. آن چیزی که دشمن از آن می‌هراسد، انگیزه، معنویت، خلوص و اتصال با خاندان رسالت و اهل بیت و اتصال جبهه ماه به جبهه بدر و حنین کربلای حسین است.

به گزارش ایلنا در قزوین، حراست کل استان قزوین با صدور بیانیه‌ای در حمایت از حمله موشکی و پهبادی ایران به اسرائیل که یک نسخه آن به خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین ارسال شد آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَتَلُونَ بِأَنَّهُم ظُلِمُواْ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَى نَصرِهِم لَقَدِیرٌ (حج_39)

به منظور اقدام متقابل در برابر تصمیمات و اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی در تضعیف صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و از آنجا که این رژیم برخلاف اصول مسلم حقوق بین‌المللی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی، خصوصاً به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مجموعه‌ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

ما فرزندان انقلاب هستیم که پاسداری، ایستادگی و جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی سرلوحه کار ماست. در روزهای اولیه استقرار انقلاب برای حراست از نظام اسلامی از جان مایه گذاشته، همه جا ایستاده‌ایم، فداکاری کرده ایم و هر کجا احساس خطر شد، ترورهای کور آن زمان، ناامنی‌های گوشه و کنار ایران تا توطئه‌هایی که استکبار و در راس آن آمریکا علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده بود، در خط مقدم دفاع از انقلاب حضور داشته و داریم.

این روزها روزهای ارزشمندیست در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد روز گذشته، دلاورمردان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول الله" با موفقیت اهدافی را داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

نور روشنگری که خون زائران سردار دل‌ها در ایام ماه مبارک رمضان به همراه داشت، چراغ هدایتگری شد تا بار دیگر چهره حقیقی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانش و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه و مظلوم در سرتاسر جهان آلوده است، رسوا شود. کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند، از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

آنچه دشمن را می‌ترساند هواپیما، موشک، زیردریایی، ناوچه، تانک و ادوات جنگی نیست، زیرا این‌ها در ارتش‌های دیگر دنیا بیشتر یا کمتر وجود دارد. آن چیزی که دشمن از آن می‌هراسد، انگیزه، معنویت، خلوص و اتصال با خاندان رسالت و اهل بیت و اتصال جبهه ماه به جبهه بدر و حنین کربلای حسین است. آن است که دشمن را می‌ترساند و می‌هراساند و دشمن آن را ندارد. وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لَا یَرْجُونَ (النسا _ ۱۰۴)

در این راستا حراست کل استان قزوین ضمن تاکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اثبات نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، افشای چهره نفاق، آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک به ایمان و اعتقادات دینی تاکید کرده که همگان باید با مدنظر قرار دادن این برکات در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده و ضمن محکوم کردن جنایات و عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به تمامی جهانخواران ایادی آنان یادآوری می‌کند که حراست کل به عنوان "حافظان نظام" این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد. به اذن الله

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز