خبرگزاری کار ایران

سرپرست نظارت بر کالاهای اساسی استان:

خودروی حامل آرد قاچاق در اقبالیه توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۹۲

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خودروی باری حامل یک‌هزار و 400 کیلوگرم آرد قاچاق در اقبالیه شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری گفت: بامداد امروز پس از اطلاع جمعی از شهروندان در خصوص جا به‌ جایی آرد قاچاق در شهر اقبالیه، موضوع به لحاظ اهمیت آن بلافاصله در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفت.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: پس از اعزام بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و نیروهای بسیج اقبالیه به محل، مشخص شد که یک دستگاه خودروی باری در حال جا به‌ جایی مقادیری آرد نوع یک و یک بوده و هیچگونه مجوزی برای حمل و انتقال محموله را هم ندارد.

وی با بیان اینکه خودرو پس از هماهنگی با قاضی کشیک به کلانتری ۲۰ اقبالیه منتقل شد، ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد آردهای کشف شده متعلق به شش کارخانه تولید آرد بوده که بدون مدارک معتبر، بارگیری و برای جا به جایی آماده حمل بود.

این مسئول بیان کرد: آردهای قاچاق کشف شده برای تخلیه به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین ارسال شد و راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضای ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز