خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

معلمان باید بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه جدی قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۶۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: باتوجه به تبلیغات سوء و حقایقی که وارونه جلوه داده می‌شود، نیاز است معلمان به مخزنی از معارف و باورهای عمیق ایمانی و اعتقادی متصل باشند که یکی از آن‌ها بهره‌مندی از متن بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همایش بزرگ نومعلمان دیار مینودری، صبح امروز با حضور مسئولین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این همایش گفت: حضور معلمان جدید ما را به آینده آموزش و پرورش امیدوار می‌کند، البته آموزش و پرورش در طول 43 سال پس از انقلاب مسئولیت‌های بزرگی را به دوش کشیده و در بیشتر آن‌ها خوش درخشیده و توانسته ماموریت سرنوشت ساز و تاریخ ساز خود را رقم بزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: ما به وضعی که در آن قرار داریم راضی نیستیم و تلاش مسئولین تعلیم و تربیت کشور این است که بتوانیم به نقطه مطلوب و هدف والایی که آموزش و پرورش در نظام اسلامی دنبال می‌کند برسیم.

این مسئول ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که بعد از سال‌ها تدوین و به تصویب رسید، دارای اهمیت است؛ البته این سند باید دائما به روز رسانی کنیم.

وی اظهار کرد: روند آموزش و پرورش در دهه پنجم انقلاب روند پرشتاب‌تری به سمت رسیدن به اهداف آموزش و پرورش خواهد بود  و در این مسیر به نسل جوان امید داریم و امیدواریم در حوزه آموزش و پرورش راه‌های طی نشده و کارهای مانده  را پیش بیریم و مسئولیت‌های که به عهده داریم را به انجام برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین عنوان کرد: معلمان باید با عزم و انگیزه جدی به عرصه معلمی وارد شوند و مسئولیت انسان سازی را بدون توجه به حواشی و آسیب‌هایی که آن‌ها را تهدید می‌کند طی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز