خبرگزاری کار ایران

همزمان با جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی؛

نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در قزوین افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۸۲۶

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: همزمان با آغاز دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در قزوین، نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در خانه رئوفی این شهر برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید میثم حصاری درباره برنامه‌های جنبی دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی قزوین اظهار کرد: در این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده که برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی از آن جمله است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین بیان کرد: نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی در بیست غرفه توسط بانوان هنرمند استان قزوین برپا می‌شود و محصولات هنری تولید شده توسط هنرمندان استان در معرض دید و خرید مردم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه، صنایع‌دستی شامل گلیم، سفال، حصیر باف‌ی، نگارگری، تراش شیشه، چرم، انواع رشته‌های هنری دستی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

حصاری افزود: نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، خانه صنایع‌دستی، انجمن صنایع‌دستی و اتاق بازرگانی استان از فردا در محل خانه رئوفی واقع در خیابان شهدا، جنب مسجد جامع افتتاح می‌شود و محصولات آن با تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی از امروز در قزوین آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز