خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان:

111 واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین احداث شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۷۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: درحال حاضر 111 واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین احداث شده است که در راستای اشتغال‌زایی می‌توانند نقش قابل توجهی را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری در حاشیه مراسم واگذاری بخشی از اراضی شهرک‌های صنعتی لیا و خرمدشت به صورت مجتمع‌های کارگاهی گفت: واحدهای کارگاهی در رونق صنایع نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند؛ چرا که با این روش سرمایه‌گذارانی که سرمایه کمتر دارند می‌توانند از آن در راستای تولید و اشتغال‌زایی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: این واحدهای کارگاهی در متراژ پایین و 300، 500 و 700 متر  احداث می‌شوند و تاکنون این واحدها زمینه اشتغال یک‌هزار و 55 نفر را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی کاسپین 2 تعداد 7 واحد با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ریال آماده واگذاری به متقاضیان است؛ همچنین 10 واحد در شهرک صنعتی لیا با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و اعتبار 430 میلیارد ریال در حال احداث است.

این مسئول بیان کرد: تاکنون 20 واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی لیا و خرمدشت طراحی شده که تا پایان سال به متقاضیان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز