خبرگزاری کار ایران

با نصب سی.تی سیمولاتور؛

سطح کیفی اقدامات تشخیصی در بیمارستان ولایت قزوین ارتقا پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۰۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی اقدامات تشخیصی، به ویژه برای بیماران مبتلا به سرطان، دستگاه سی.تی سیمولاتور در بخش رادیوتراپی بیمارستان ولایت فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالله کشاورز گفت: در نیمه نخست امسال، اقدامات لازم به منظور خریداری، نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه ام.آر.آی برای مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا قزوین و بیمارستان شفا تاکستان انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: همچنین دستگاه پیشرفته سی.تی آنژیوگرافی ۱۲۸ اسلایس، برای نخستین مرتبه در استان قزوین برای مرکز آموزشی درمانی ولایت خریداری، نصب و راه‌اندازی شد.

وی با اذعان به اینکه بخش جدید دیالیز بیمارستان ولایت قزوین با ظرفیت ۱۲ تخت تجهیز و راه‌اندازی شد، تصریح کرد: خوشبختانه با انجام و افزایش نظارت‌ها به صورت کمی و کیفی اقدامات نظارتی ما در حوزه درمان استان ارتقا یافته است.

این مسئول تشکیل جلسات قرارگاه نظارت بر سلامت با حضور نمایندگان دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی، راه‌اندازی برنامه بازدیدهای شبانه از مراکز درمانی استان و رسیدگی و پاسخگویی به ۱۰۰ درصد شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت را از سایر اقدامات صورت گرفته در نیمه نخست سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز