خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تاکستان خبر داد؛

کشف بیش از چهار هزار نخ سیگار قاچاق در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف 4 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران کلانتری 12 این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کوروش عزیزی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری 12  با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سیگار قاچاق در یک واحد صنفی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 330 میلیون ریال است، یادآورشد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

عزیزی خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می‌آید و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز