خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوئین زهرا:

قاچاقچی هروئین در بوئین‌زهرا دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۵۸

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: سوداگر مرگ با ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین با هوشیاری ماموران انتظامی در بوئین زهرا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ وجیه الله عبدی با اعلام این خبر گفت: باهوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان سوداگر مرگ با ۲ کیلو گرم هروئین جاساز شده در پژو پارس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان از خبری پیرامون حمل و انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو پارس مطلع، بلافاصله مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

عبدی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، خودروی مورد نظر را در محدوده "سه راهی رحیم آباد" شناسایی و با علایم هشدار دهنده دستور توقف آن را صادر کردند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: پس ازتوقف خودرو و در بازرسی از آن، ۲ کیلو گرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز