خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه استان؛

پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۵۱۳

مراسم رونمایی از پوستر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته نغمات دینی به میزبانی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در ۲ بخش خواهران و برادران بزرگسال برگزار می شود و به جهت فعالیت جامعه قرانی و وجود پتانسیل بالقوه در استان، قزوین به عنوان میزبان این دوره از مسابقات کشوری انتخاب شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی تصریح کرد: جلسات متعددی در حوزه ها و با دستگاه های مختلف برگزار شد و به دلیل محرومیت استان از موقوفات قرآنی در راستای ترویج و برگزاری مسابقات قرانی به همت متولیان موقوفات استان و با همکاری برخی از دستگاه ها، این مسابقات در قزوین برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خواهران در ۲ رشته و برادر در سه رشته این مسابقات حضور دارند و حدود ۳۰ داور برتر بین المللی و استانی این مسابقات را قضاوت خواهند کرد و در یک هفته شاهد فضای قرآنی در شهر خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: در حاشیه برگزاری این مسابقات، ۴۰ محفل قرآنی در سطح استان برگزار می شود و در این دوره از مسابقات به غیر از پخش زنده مسابقات از شبکه های سراسری، هنگام حضور نمایندگان سایر استان ها، این مسابقات از استان مبدا نیز پخش می شود.

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری نغمات دینی قرآن کریم از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی اوقاف قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز