خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان:

آبرسانی برای ۹۶ روستا در دستور سپاه قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۶۰

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: احداث پنج مجتمع آبرسانی برای ۹۶ روستا به طول ۲۵۲ کیلومتر با هدف محرومیت زدایی در دستور کار سپاه این استان قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی‌ روز شنبه در نشست هماهنگی برای آبرسانی به روستاهای استان قزوین در قالب امضای تفاهم نامه مشترک افزود: با توجه به اینکه ۴۷ روستا نیز به این طرح افزوده شده است، نیازمند کمک جهاد کشاورزی هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه برای آبرسانی این تعداد روستاها به ۳۲ هزار متر لوله آبرسانی نیاز است، گفت: با همکاری جهاد کشاورزی می‌توان این مجتمع‌ها را بین ۱۵ تا ۳۰ ماه به مردم تحویل داد.

وی بیان کرد:  سپاه استان قزوین تاکنون ۴۹ مخزن بتنی ساخته که ۱۵ هزار متر مکعب ظرفیت ذخیره آب دارد، همچنین ۴۳۷ صندوق قرض الحسنه با ۲۲ هزار نفر عضو احداث شده که درون آن‌ها ۴۷ تعاونی شکل گرفته و فعالیت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون از سوی مردم استخرهای ذخیره آب مطالبه شده که ظرفیت آن ۱۵۰ هزار متر مکعب، چراکه اعتقاد داریم باید آب‌های سطحی مدیریت کرد و اجازه نداد ذره‌ای از آن به هدر برود.

وی تاکید کرد: عرصه جهاد میدان خدمت است، یعنی ما در این راستا باید کمک حال هم باشیم و در یک مسیر حرکت کنیم و خدمت جهادی یعنی در خط سیدالشهدا قرار گرفتن است، یعنی ما برای خدمت به مردم کف پای افراد محروم و مستضعف را می‌بوسیم که مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز