خبرگزاری کار ایران

افتتاح دبیرخانه جشنواره دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۹۶۴

دبیرخانه جشنواره ملی و بین‌المللی دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» با هدف ترویج روحیه نوع‌دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر گفت: امسال با توجه به برگزاری پر رنگ‌تر افتتاح دبیرخانه جشنواره دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در قزوین دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» و برای برگزاری به صورت ملی و بین المللی، استان قزوین به عنوان دبیرخانه بخش جشنواره «رفیق خوشبخت ما» معرفی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، هدف از برگزاری این یادواره را ترویج روحیه نوع‌دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.

علاقه‌مندان در تمامی رده‌های سنی می‌توانند آثار خود را تا اردیبهشت ماه در زمینه‌های هنری، تجسمی، فیلم سازی، مقاله نویسی، دل نوشته و خوشنویسی به سایت سازمان جوانان هلال احمر استان به آدرس http://javanan.rcs.ir ارسال کنند.

آثار برگزیده اردیبهشت ماه سال آینده معرفی و به مرحله کشور راه می‌یابند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: اختتامیه مرحله کشوری هم تیر ماه برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به اینکه پارسال در نخستین سال برگزاری یادواره «رفیق خوشبخت ما»، بیش از ۴۳ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: ۷ نفر از جوانان هلال احمر استان قزوین نیز سال گذشته در دو بخش شعر و خوشنویسی برگزیده و برتر شناخته شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز