خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد؛

کاهش ۱۰ درجه‌ای دما برای استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۱۲

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: طی امروز شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود، بطوری که در نیمه شمالی تا ۱۰ درجه و در نیمه جنوبی تا ۶ درجه کاهش دما اتفاق می‌افتد.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که نفوذ و استقرار زبانه‌های پرفشار سبب وزش بادهای نسبتا شدید شمالی بویژه در کانال بادی استان خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: طی امروز شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود، به طوری که در نیمه شمالی تا ۱۰ درجه و در نیمه جنوبی تا ۶ درجه کاهش دما اتفاق می‌افتد.

وی عنوان کرد: در ارتفاعات شمالی مه و برای ساعات عصر احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود، ضمن اینکه ماندگاری هوای خنک تا صبح دو شنبه ادامه خواهد داشت و در روزهای یکشنبه تا سه شنبه شاهد جوی پایدار خواهیم بود.

بهروزی افزود: پدیده غالب روز دوشنبه ورزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی خواهد بود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه روند افزایش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.

وی گفت: کمینه دمای استان با ۱۴ درجه در آوج و بیشینه دما نیز با ۳۹ درجه در رازمیان به ثبت رسید، ضمن اینکه دمای قزوین نیز بین ۱۸ و ۳۸ درجه در نوسان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز