خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از مدیرعامل فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۵۸۷

در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل همکاری و ایفای نقش در مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت مردمی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان با بیان اینکه از سال ۴۲ تا به امروز ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را که یک نگاه تمدنی است را بیش از پیش ترویج دهیم؛ چرا که اختلاف ما با تفکر غرب بر سر ابدیت است و شهدا نیز قهرمانان ابدیت هستند.

وی ادامه داد: رسیدگی به خانواده‌های شهدا یک امر عمومی بوده و بنیاد شهید یک نقش دبیرخانه‌ای است؛ از این رو همه دستگاه‌ها باید در این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگانی‌ها بیشترین شهید را در مبارزه با آمریکایی‌ها تقدیم انقلاب کرده‌اند، تاکید کرد: هرمزگان در رسته‌ها و عرصه‌های مختلف شهدایی را تقدیم کرده است.

دوستی در خصوص اشتغال ایثارگران و فرزندان شاهد اضافه کرد: آنچه که در سطح استان باید باشد دست‌یافتنی است. با این حال در رابطه با دستگاه‌های ملی لازم است سازمان اداری و استخدامی نیز حمایت‌های ویژه داشته باشد.

وی گفت: در حوزه امکانات ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان سالن‌های ورزشی را بر اساس پراکنش خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران جهت استفاده در نظر بگیرد و در راه‌اندازی استخر ایثار نیز آمادگی مشارکت داریم.

در پایان این نشست از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت ایثارگران تجلیل به عمل آمد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز به دلیل همکاری صادقانه و مجدانه در جذب و استخدام و همکاری و ایفای نقش در مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی تقدیر کرد.

تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از مدیرعامل فولاد هرمزگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز