خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه خبر داد:

7 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی در آستانه انتشار برای تأمین منابع مالی موردنیاز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۳۷۹

مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت روز حسابدار و تجلیل از کارکنان حوزه اقتصادی و مالی شرکت، از انتشار اوراق بدهی ۷ هزار میلیارد تومانی و رونمایی از طرح‌های فناوری مالی (Fin Tech) در آینده نزدیک خبر داد.

آیین گرامیداشت روز حسابدار و تجلیل از کارکنان حوزه اقتصادی و مالی فولاد مبارکه روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه در سالن همایش‌های فولاد مبارکه برگزار شد و طی آن مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در سخنانی، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این معاونت، از انتشار اوراق بدهی ۷ هزار میلیارد تومانی و رونمایی از طرح‌های فناوری مالی (Fin Tech) در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: طی یک سال گذشته، اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه اقتصادی و مالی صورت گرفته که ازجمله آن‌ها می‌توان به استفاده از ابزارهای متنوع برای تأمین منابع مالی فولاد مبارکه اشاره کرد. در این راستا در سال گذشته مجوز انتشار اوراق بدهی در قالب اوراق مرابحه بدون رکن ضامن و به ارزش 8 هزار میلیارد تومان اخذ شد. این اوراق طی دو مرحله (اسفندماه 1401 و مرداد 1402) منتشر گردید و امسال نیز مجدداً انتشار اوراق جدیدی به ارزش 7 هزار میلیارد تومان را در دست اقدام داریم.

کویتی خاطرنشان کرد: در حوزه عملیات بانکی و بالأخص تأمین منابع مالی گروه فولاد مبارکه نیز اقدامات مؤثری انجام شد. در این راستا تفاهم‌نامه‌های همکاری با بانک‌های تجارت، رفاه و ملی امضا شد و تعاملات بسیار خوبی با بانک‌های استان بالأخص بانک ملت داشته‌ایم. اخیراً نیز با بانک صادرات به تفاهم اولیه رسیده‌ایم. این امر شرایط بسیار خوبی را برای تأمین منابع مالی موردنیاز جهت سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه شرکت‌های گروه فراهم آورده و در آینده نیز با توسعه زیرساخت‌های سیستمی به سمت خزانه‌داری یکپارچه در کل گروه خواهیم رفت. بر این اساس انتظار داریم که نرخ تأمین مالی در کل گروه فولاد مبارکه با مدیریت نقدینگی یکپارچه به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یابد.

در سال گذشته شاهد انضباط مالی در کل گروه فولاد مبارکه بودیم
کویتی افزود: در سال گذشته شاهد انضباط مالی در کل گروه فولاد مبارکه بودیم؛ به‌طوری‌که صورت‌های مالی فولاد مبارکه و تلفیقی گروه بعد از چندین سال مجدداً با اظهارنظر مقبول حسابرس به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه شد. ایشان این موفقیت بزرگ را مرهون زحمات کلیه بخش‌های مربوطه و بالأخص تلاش مجدانه کارکنان اقتصادی و مالی فولاد مبارکه دانست و اظهار امیدواری کرد که با ادامه این تلاش‌ها بتوانیم ضمن استمرار انضباط مالی، در تصمیم‌سازی‌های اقتصادی با ارائه اطلاعات به‌موقع به مدیریت ارشد سازمان کمک مؤثری نماییم.

گروه فولاد مبارکه برای راهبری، کنترل‌ها و هدایت‌های مالی برنامه‌های ویژه‌ای دارد
کویتی تصریح کرد: برای راهبری، کنترل‌ها و هدایت‌های مالی گروه معظم فولاد مبارکه برنامه‌های ویژه‌ای داریم؛ چراکه معتقدیم کلیه شرکت‌های زیرمجموعه باید در حوزه اقتصادی و مالی به‌صورت متوازن، هم‌جهت و هم‌راستا با اهداف عالی گروه رشد کنند. همچنین با برگزاری جلسات حضوری در شرکت‌های گروه مقدمات ارائه مشاوره‌های مالی بالأخص در حوزه کنترل هزینه‌ها فراهم شده؛ چراکه با تحولات بزرگی که در حوزه حسابداری مدیریت، قیمت تمام‌شده و سیستم حسابداری صنعتی فولاد مبارکه صورت گرفته، باید این دانش به کل گروه منتقل شود تا در این حوزه‌ها کل شرکت‌ها موفق‌تر از گذشته عمل کند.

فولاد مبارکه در حوزه فناوری مالی (FinTech) طرح‌های زیادی دارد
فولاد مبارکه در حوزه فناوری مالی (FinTech) طرح‌های زیادی دارد که به‌تدریج از آن‌ها رونمایی  خواهد کرد و آن‌ها را به سمع و نظر کارکنان و سهام‌داران شرکت خواهد رساند.

  براین باوریم که فناوری مالی قطعاً برای معاونت اقتصادی و مالی، کارکنان و  تمامی شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه منشأ خیروبرکت  بسیار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز