خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه اعلام‌کرد؛

تکذیب پیشنهاد سرمربیگری ماهان‌قم به غیاثی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۹۸

تمامی بچه‌های تیم با بنده دوست هستند و همه آن‌ها از شرایط موجود رضایت دارند و اگر به این شکل نبود در هفته سیزدهم به این خوبی نتیجه نمی‌گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه ماهان‌قم پیشنهاد سرمربیگری این تیم به وحید غیاثی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته پس از دیدار تیم‌های ماهان‌قم و مس‌سونگون در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سید وحید غیاثی، مربی نماینده قم در جمع خبرنگاران اینطور گفت: " برای سرمربیگری تیم چندین بار آقایان شریفی و جلالی با من صحبت کردند، اما با وجود مشکلات فعلی تیم، پذیرفتن این مسئولیت کار سختی است. بچه‌ها هر روز به بنده اعتراض می‌کنند و من باید جوابگوی آنها باشم، چون نمی‌توانم ساده از این قضایا عبور کنم. "

بعد از این اظهارات، ناصر شریفی، مدیرعامل باشگاه ماهان‌ت به خبرنگار ایلنا گفت: بنده هیچ‌وقت مذاکره‌ای برای سرمربیگری این تیم با وحید غیاثی نداشتم و این قضیه را تکذیب می‌کنم، چون به او گفته بودم بعد از بازی با مس‌سونگون تصمیم‌گیری می‌کنم.

وی افزود: تمامی بچه‌های تیم با بنده دوست هستند و همه آنها از شرایط موجود رضایت دارند و اگر به این شکل نبود در هفته سیزدهم به این خوبی نتیجه نمی‌گرفتیم.

شریفی با تاکید بر اینکه صحبتی در رابطه با هدایت ماهان‌ با وحید غیاثی نکرده، ادامه داد: بنده با گزینه‌دیگری صحبت کرده بودم و بعد از جلسه هیئت‌مدیره که امروز برگزار خواهد شد می‌گویم چرا آن شخص سرمربی تیم نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز