خبرگزاری کار ایران

تکلیف سرمربی مشخص نشود می‌روم؛

غیاثی: در ماهان‌قم زجر می‌کشیم / قرارداد شمسایی نوش جانش

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۶۰

برای سرمربیگری تیم چندین بار آقایان شریفی و جلالی با من صحبت کردند اما باوجود مشکلات فعلی تیم، پذیرفتن این مسئولیت کار سختی است. بچه‌ها هر روز به بنده اعتراض می‌کنند و من باید جوابگوی آنان باشم چون نمی‌توانم ساده از این قضایا عبور کنم.

مربی تیم فوتسال ماهان‌قم عنوان کرد: مشکلاتی در تیم وجود دارد که باید حل شود و تا وقتی این مسائل باشد نمی‌توانیم ادامه دهیم چون خیلی زجر کشیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سید وحید غیاثی بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل مس‌سونگون در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده حتما باید تکلیف سرمربی تیم مشخص شود چون به این شکل نمی‌شود ادامه داد، مگر اینکه شرایط درست شود چون تنها در این صورت همراه تیم می‌مانم. بعد از اعلام شدن سرمربی اگر توانستم در سمت فعلی کار می‌کنم و در غیر این‌صورت شاید از تیم جدا شوم و ما تابع تصمیم مدیران هستیم.

غیاثی در پاسخ به این سوال که تنها در صورت سرمربیگری ماهان باقی می‌ماند، اظهار داشت: خیر. می‌گویم سرمربی نمی‌مانم. مشکلاتی در تیم وجود دارد که باید حل شود و تا وقتی این مسائل باشد نمی‌توانیم ادامه دهیم چون خیلی زجر کشیدیم. در ۱۰روز گذشته مشکلات زیادی در تیم بود و واقعا بازیکنان مردانگی کردند و این بازی سنگ تمام گذاشتند. دست تک تک آن‌ها درد نکند و امیدوارم روند پیروزی‌ها ادامه پیدا کند چون جایگاه نماینده قم همیشه باید خوب باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات تیمی ما خانوادگی و بیشتر مالی است، تصریح کرد: مسائلی وجود دارد که نگوییم بهتر است چون دنبال ضربه‌زدن به تیم نیستیم و واقعا اگر قصد این کار را داشتم می‌گفتم به همین شکل ادامه می‌دهم ولی خودم می‌گویم اگر مشکلات مد نظر کادر فنی برطرف نشود، بازی بعد سرمربیگری را قبول نمی‌کنم. اگر تصمیم بنده را قبول کردند ادامه می‌دهم وگرنه در جایگاه قبل به کار خود ادامه داده و هر مربی بیاید با او همکاری می‌کنم.

غیاثی پیرامون عدم استفاده از فلامرزی در بازی‌های گذشته ماهان‌ ابراز داشت: هرکس در تمرینات بهتر کار کند جزو نفرات اصلی تیم قرار می‌گیرد چون اسم بازیکنان برای من مهم نبوده و نیست. فصل قبل رضایتنامه فرهاد فلامرزی دستش بود و قصد رفتن به درنای اهواز را داشت که خودم این بازیکن را بازگرداندم. اگر تا کنون به او میدان داده نمی‌شد دلیل داشت ولی با نمایشی که امروز نشان داد، سعی می‌کنیم از این پس بیشتر او را به کار بگیریم.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت محروم و مصدوم‌هایی که در ادامه فصل گریبان ما را خواهد گرفت، ۲بازیکن جدید نیاز داریم که این امر را به مدیران گفته‌ام و مطمئنا اگر بتوانیم تیم را تقویت کنیم جزو مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

مربی ماهان‌ اظهار داشت: برای سرمربیگری تیم چندین بار آقایان شریفی و جلالی با من صحبت کردند اما با وجود مشکلات فعلی تیم، پذیرفتن این مسئولیت کار سختی است. بچه‌ها هر روز به بنده اعتراض می‌کنند و من باید جوابگوی آنان باشم چون نمی‌توانم ساده از این قضایا عبور کنم.

غیاثی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه می‌توانستم پول بگیرم اما بعد از ۵ماه، تاکنون یک ریال از باشگاه دریافتی نداشتم و این قضیه تنها مختص من نیست و تمام اعضای کادر فنی به همین شکل هستند. فقط آقای شمسایی پولی گرفتند و رفتند که آن هم طبق قراردادشان بود و نوش جان‌شان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز