خبرگزاری کار ایران

قرار شد کاظمی به تیم بازگردد؛

طاهری: شخصا در مورد کناره‌گیری کشاورز نمی‌توانم تصمیم‌ بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۷۳

موافقت کردن یا نکردن با درخواست کشاورز و جایگزین احتمالی وی، همه مواردی است که در جلسه هیات‌مدیره در موردش تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در مورد تصمیم محمد کشاورز برای اتمام دوره مربیگری‌اش در این تیم در نیم‌فصل گفت: کشاورز بعد از بازی با منصوری که در رختکن اعلام کرد استعفا می‌دهد، بعد هم به ما مراجعه کرد و خواست این مسئولیت را از دوشش برداریم که ما گفتیم با توجه به اینکه حالا وسط کار هستیم قبول کردن استعفا امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، علی طاهری با بیان اینکه قبول کردن استعفا باید با نظر هیات‌مدیره باشد، اظهار کرد: کشاورز بعد از بازی با تاسیسات هم این درخواست را داشت که قرار شد موضوع در هیات‌مدیره مطرح شود و قرار شد او تا نیم‌فصل صبر کند و به همین شکل به کار ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه آیا با درخواست مربی - بازیکن تیم موافقت خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: موافقت کردن یا نکردن با درخواست کشاورز و جایگزین احتمالی وی، همه مواردی است که در جلسه هیات‌مدیره در موردش تصمیم‌گیری خواهد شد. من شخصا در این مورد نمی‌توانم تصمیم‌ بگیرم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف افشین کاظمی چه شد، یادآور شد: او به تمرینات تیم بازگشت. کاظمی باسابقه‌ترین بازیکن ماست و برای تیم زحمت زیادی کشیده و هم در قهرمانی‌آسیا شریک بوده و هم در قهرمانی لیگ‌برتر. او از بدو تاسیس گیتی‌پسند با ما بوده و حالا اختلافات و مشکلاتی وجود داشته که طی جلسه چند روز پیش که با هم داشتیم و همچنین نظر کشاورز، قرار شد به تیم بازگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز