خبرگزاری کار ایران

به معنای واقعی پدر تیم هستم؛

شمسایی: ماهان به دنبال نتیجه‌گرفتن در تمام بازی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۰۷

سرمربی تیم فوتسال ماهان گفت: ماهان تندیس به دنبال نتیجه گرفتن در تمام بازی ها است و همین فعل خواستن موجب شده زحمات مدیریت و بازیکنان جواب دهد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان گفت: ماهان تندیس به دنبال نتیجه‌گرفتن در تمام بازی‌ها است و همین فعل خواستن موجب شده زحمات مدیریت و بازیکنان جواب دهد.

به گزارش ایلنا، امیر شمسایی پس از کسب ششمین پیروزی متوالی در لیگ شانزدهم اظهار داشت: یک بازی سخت و نفس‌گیر و فشرده برگزار کردیم که شکر خدا در پایان نتیجه را از آن خود کردیم.

شمسایی ادامه داد: تیم فردوسی تیم بسیار خوبی بود که تازه نفس لیگ‌برتری درون‌شان دمیده شده و می‌خواهند به هر طریقی که شده در سال اول شگفتی لیگ برتر باشند، بازی خوب و جذابی که قطعا هر تماشاگری در سالن و یا در پخش تلویزیونی بازی را تماشا کرده باشد لذت برده است.

سرمربی ماهان افزود: ماهان تندیس به دنبال نتیجه گرفتن در تمام بازی‌ها است و همین فعل خواستن موجب شده زحمات مدیریت و بازیکنان جواب دهد و صدر جدول را مال خود کنیم.

شمسایی در مورد عملکرد خوب تیم ماهان در نیمه‌های دوم گفت: بچه‌های ما بسیار جوان هستند و همچنین به خوبی به دستورات و توصیه‌ها گوش می‌دهند. آنها بنده را به عنوان مربی نمی‌بینند و به معنای واقعی پدر تیم هستم، بیشتر از اینکه ارتباط بین من و بازیکنان فنی و کاری باشد، عاطفی بوده و به همین دلیل مقابل سخت‌ترین تیم‌ها در بدترین شرایط نتیجه را به خودمان اختصاص می‌دهیم.

سرمربی ماهان در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون در بیشتر مسابقات در نیمه مربیان نتیجه گرفته‌ایم، اما این فقط به افکار من و کادر فنی نیست و تیم ماهان یک خانواده هست که برای موفقیتش هر کاری انجام می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز