خبرگزاری کار ایران

هنوز باورم نمی‌شود؛

جعفری: خسوس توصیه کرد به لیگ اسپانیا بروم / حسین شمس موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۶۸

بعد از اتمام نیم فصل اول لیگ‌ایران به اسپانیا می‌روم و از شروع نیم فصل دوم در تیم جدیدم بازی خواهم کرد. اما قراردادم یک و نیم ساله است و می‌خواهم تا پایان فصل بعد نیز در این لیگ بمانم.

ملی‌پوش فوتسال‌ایران درباره پیشنهاد تیم باشگاهی‌اسپانیا گفت: اولش باورم نمی‌شد، چنین پیشنهادی دریافت کرده باشم!

به گزارش ایلنا، بهروز جعفری با بیان اینکه ۲ ماه پیش با دبیری قرارداد بستم و سپس با تیم ملی دانشجویان به بازی‌های دانشجویی اسپانیا رفتم، اظهار کرد: در آن بازی‌ها تیم ما چهارم شد، ولی من توانستم عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را بدست آورم. همچنین چند مربی باشگاهی‌اسپانیا بازی من را زیر نظر داشتند و نظر خسوس را هم درباره من گرفتند.

جعفریافزود: باشگاه اسپانیایی ابتدا خبر نداشت من با تیم دبیری قرارداد دارم. بعد از اطلاع به باشگاه ایمیل زدند. خوشبختانه حسین شمس موافق رفتن من به لیگ اسپانیاست. او می گوید حتی حاضرم تیم لطمه بخورد اما جلوی پیشرفت بازیکن را نگیرم.

وی همچنین از مشورتش با خسوس خبر داد و خاطرنشان کرد: خسوس نیز به من توصیه کرد به لیگ اسپانیا بروم. دلیل اصلی من برای رفتن به اسپانیا تثبیت جایگاهم در تیم ملی است. از طرفی هم لیگ اسپانیا یکی از بهترین لیگ‌های دنیا محسوب می‌شود و افتخار بزرگی است در آن حضور داشته باشم.

ملی‌پوش دبیری‌تبریز درباره زمان حضورش در تیم اسپانیایی گفت: قرار است در روزهای آینده قرارداد اصلی را برایم ایمیل کنند و آن را امضا کنم. من بعد از اتمام نیم فصل اول لیگ‌ایران به اسپانیا می‌روم و از شروع نیم فصل دوم در تیم جدیدم بازی خواهم کرد. اما قراردادم یک و نیم ساله است و می خواهم تا پایان فصل بعد نیز در این لیگ بمانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز