خبرگزاری کار ایران

روزنامه‌های ورزشی دیروز و امروز در سوگ فاجعه پلاسکو:

از دلنوشته تیتر یک تا اختصاص نیم صفحه اول

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۸۲۸

روزنامه استقلال جوان در شماره دیروز خود (دوم بهمن ماه) تمام صفحه اولش را به دلنوشته‌ای در خصوص فاجعه ساختمان پلاسکو اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، «قلم جلو نمی‌رود! کاغذ مقاومت می‌کند! تمرکز فکری غیر ممکن است ! آتش ! حریق ! ساختمان پلاسکو! واژه‌های مسلط! ...... مردان آتش نشان ! مردان ایثار! مردان فداکار! جوانمردان از خود گذشته ! پهلوانان زندگی ساز! و ..... » بخشی از متنی است که در این صفحه روزنامه استقلال جوان جای گرفته است.

همچنین روزنامه نود ضمن درج عکس بعد از گل شادی کارلوس کی‌روش در بازی ایران و کره جنوبی در شب عاشورا،  از خون دادن و گریه کردن این سرمربی تیم ملی فوتبال خبر داده است.  

 روزنامه گل هم با تیتر «آتش «نشانِ» لیاقت!» عکسی از یک آتش نشان در همدردی و غم از دست دادن همکار خود به تصویر کشیده است.  

روزنامه پیروزی به مانند روزنامه تیم رقیب (استقلال) تمام صفحه‌اش را با سوگواری در وداع با آتش نشانان به پایان رسانده است که یکی از مطالب این صفحه توصیه به عدم شادی پس از گل در بازی‌ها این هفته لیگ است.

امروز هم برخی روزنامه‌ها همچنان تیتر و صفحه اول منحصرا به حادثه ساختمان پلاسکو و آتش نشانان فداکار اختصاص دادند ولی برخی روزنامه‌ها صفحه اول خود را از حال و هوای فاجعه آتش سوزی جدا کرده و به اخبار ورزشی و فوتبالی پرداخته‌اند. 

روزنامه هایی همچون خبر ورزشی ، نود و هدف حضور برانکو در ایستگاه آتش نشانی را به تصویر کشیده‌اند و همچنین روزنامه شوت به ابراز احساسات علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در صفحه اول اشاره کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز