خبرگزاری کار ایران

آقاخان: بازی سختی مقابل پدیده خواهیم داشت

بازیکن پیکان معتقد است می‌تواند اعتماد کی‌روش و کادر فنی تیم ملی را به دست آورد.

مرتضی آقاخان، بازیکن تیم پیکان در مورد بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: هر دو تیم در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادند. تعطیلی طولانی مدت لیگ باعث شد تا در نیمه اول شرایط مسابقه را نداشته باشیم اما در نیمه دوم بازی تغییر کرد و هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

او در مورد اینکه دو گل از صنعت نفت آبادان پیش بودند اما در ادامه بازی دو گل دریافت کردند، گفت: این مشکلی است که در بازی مقابل استقلال خوزستان هم داشتیم. بازی مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان تجربه‌ای شد تا بازیکنان تا پایان بازی تمرکز لازم را داشته باشند. من فکر می‌کنم عدم تمرکز همه بازیکنان باعث شد تا دو گل دریافت کنیم و این موضوع به شخص خاصی مربوط نمی‌شود. خوشحالم که بازی با استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان تجربه‌ خوبی برای ما شد و توانستیم 6 امتیاز از این دو بازی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که تا چه حد به دعوت شدن به تیم ملی امیدوار است، گفت: تا به این جای فصل عمکرد خوبی در پیکان داشته‌ام و توانستم سه گل بزنم و دو پاس گل بدهم. امیدوارم با عملکرد خوب در ادامه فصل بتوانم نظر کی‌روش و کادر فنی تیم ملی را جلب کنم. مطمئنم می‌توانم اعتماد کی‌روش و کادر فنی تیم ملی را به دست آورم. امیدوارم بتوانم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی باشم.

آقاخان که یکی از گل‌های پیکان مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند در مورد بازی بعدی این تیم با پدیده مشهد گفت: پدیده تیم خوبی است و از امتیاز میزبانی برخوردار است. مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم با تفکرات سرمربی و کادرفنی‌مان بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

 

کد خبر : ۴۱۹۱۵۶