خبرگزاری کار ایران

با قهرمانی در جام چلنجرز؛

فلسطین به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۵۴

تیم ملی فوتبال فلسطین با کسب این عنوان تنها کرسی خالی مرحله نهایی جام ملتهای آسیا را از آن خود کرد و در گروه چهارم جایی که تیم های ملی فوتبال ژاپن، عراق و اردن حضور دارند، قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال فلسطین با کسب عنوان قهرمانی جام چلنجرز به عنوان آخرین تیم، به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا - استرالیا ۲۰۱۵ راه یافت.

به گزارش ایلنا، در دیدار فینال این رقابت‌ها که جمعه شب در جزایر مالدیو برگزار شد، تیم ملی فوتبال فلسطین موفق شد با تک گل دقیقه ۵۹ اشرف نعمان تیم ملی فیلیپین را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی این رقابت ها قرار گیرد. این نخستین حضور تیم ملی فوتبال فلسطین در تاریخ جام ملت‌های آسیا است.

فلسطین با کسب این عنوان تنها کرسی خالی مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا را از آن خود کرد و در گروه چهارم جایی که تیم‌های ملی فوتبال ژاپن، عراق و اردن حضور دارند، قرار گرفت.

جام چلنجرز برای فرصت دادن به آن دسته از کشورهایی که فوتبال شان در رده پایین تری از بقیه تیم های آسیایی قرار دارد، برگزار می شود و در دوره گذشته کره شمالی در این رقابت ها به جام ملتهای ۲۰۱۱ آسیا صعود کرد.

این آخرین دوره جام چلنجرز است زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در مرحله نهایی جام ملت های آسیا بعد از دوره آتی گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز