خبرگزاری کار ایران

تصمیم پیگرینی درست نیست؛

حمایت پیتر اشمایکل از جو هارت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۷

شاید او در شرایط عجیبی قرار گرفته اما این طور نیست که او ناگهان از یک دروازه‌بان فوق‌العاده، به تصویری که اکنون از او ساخته شده، تبدیل شده باشد.

اسطوره پیشین منچستریونایتد معتقد است تصمیم مانوئل پیگرینی برای نیمکت‌نشین کردن جو هارت درست نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از گل، پیتر اشمایکل گفت: فکر نمی‌کنم او اشتباهات زیادی انجام داده باشد. گاهی اوقات شرایط به سود شما رقم نمی‌خورد اما چون او جو هارت است، این اشتباهات طوری بزرگنمایی می‌شود که انگار او کسی را کشته است.

وی تاکید کرد: من با تصمیم پیگرینی برای نیمکت‌نشین کردن هارت موافق نیستم. من با همه این بحث‌هایی که در مورد هارت ایجاد شده، مخالفم. شاید او در شرایط عجیبی قرار گرفته اما این طور نیست که او ناگهان از یک دروازه‌بان فوق‌العاده، به تصویری که اکنون از او ساخته شده، تبدیل شده باشد.

پیتر اشمایکل همچنین تاکید کرد: شما یک دروازه‌بان عالی دارید، دروازه‌بانی که حتی در روز بدش هم، خیلی خوب است. وقتی به گل‌هایی که او به خاطرش مورد انتقاد قرار گرفته، نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید در بعضی از آنها، مدافعان می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند یا یک ناهماهنگی صورت گرفته است. این تنها تقصیر هارت به تنهایی نیست. منچسترسیتی در خط دفاعی مشکل دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز