خبرگزاری کار ایران

نیم‌فصل هم پایین جدول بودیم؛

لطیفی: اشتباه عابدزاده کمر راه‌آهن را شکست / بازی با پدیده اولتیماتوم من است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۷۹

اگر یک بازی دیگر هم نتیجه نگیریم از راه‌آهن می‌روم. بازی پدیده آخرین بازی من است و من هم غرور و شخصیت دارم و اجازه نمی‌دهم این غرور خرد شود.

سرمربی راه‌آهن معتقد است اشتباه امیرعابدزاده روی گل نخست ملوان، مانند دیدار با فولاد باعثشکست تیم‌اش شد.

به گزارش ایلنا، علی لطیفی در نشست خبری پس از دیدار ملوان و راه‌آهن گفت: ‌ این پیروزی را به مردم انزلی تبریک می‌گویم و پیش از هر صحبتی از همه کسانی که پس از فوت پدرم حمایتم کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ۲۵ سال است در فوتبال هستم و تا به حال چنین فوتبال بی‌رحمی ندیده بودم، افزود: نه در این بازی نه در دیدار با فولاد و ذوب آهن مستحق شکست نبودیم. در ۱۰ دقیقه اول بازی حریف را تحت تأثیر قرار داده بودیم اما با یک اشتباه دروازه‌بان‌مان مانند بازی با فولاد کمر تیم شکست.

لطیفی درباره بازگشت به بازی پس از دریافت گل، توضیح داد: راه آهن از لحاظ روحی اینقدر قوی نیست که پس از دریافت گل به بازی برگردد. ما مشکلات وحشتناک مالی داریم و هم از لحاظ نفر واقعاَ با کمبود بازیکن مواجهیم. نمی‌‌دانم در تعویض‌ها باید چه کنم. برای بچه‌ها سرمربیگری را پذیرفتم اما آنها به این باور رسیده‌اند که دیگر کاری از دست کسی برنمی‌آید و این خودش یک فاجعه است.

سرمربی راه‌آهن اضافه کرد: سه بازی گذشته ما از تلویزیون پخش شد و همه آن‌ها را دیدند. مگر می‌شود تا این اندازه موقعیت داشته باشیم و نزنیم و بعد به آن شکل گل بخوریم؟ پس معلوم است برگشتن شرایط وحشتناک است و اگر بایرن مونیخ هم در اوج حملاتش چنین گلی دریافت کند برگشت برایش سخت می‌شود.

وی با دفاع از شاگردانش ادامه داد: بازیکنانم را مقصر نمی‌دانم. آنها تلاش خود را می‌کنند اما اشتباه برخی بازیکنان مثل دروازه‌بان تیم شکست‌مان می‌شود. با وجود آنکه خیلی‌ها من را مقصر نمی‌دانند اما من اعلام می‌کنم مقصر اول و آخر خودم هستم و بازیکنان را مقصر نمی‌دانم.

لطیفی درباره سنگربان تیم‌اش گفت: عابدزاده هم جوان است و من هم دروازه‌بان دیگری ندارم که درون دروازه‌ بگذارم اما امیدوارم این گل‌ها کمک‌ حال عابدزاده باشد و اگر من هم زیر سوال بروم اشکالی ندارد و امیدوارم حداقل این اشتباهات تجربه‌‌ای برای او باشد.

سرمربی راه‌آهن با دفاع از استیلی، افزود: نیم‌فصل پایین جدول بودیم و حالا هم پایین جدول هستیم اما استیلی هم مقصر نبود. او هم روز آخر آمد و نتوانست بازیکنان مدنظرش را جمع کند. در واقع روزهای آخر نقل و انتقالات مثل جشنی بود که غذاهای خوب را همه خوردند و غذاهای بد را برای اینکه حرام نشود به کارگرها دادند! هر زمان تیم ما خواست جان بگیرد اتفاق تازه‌ای برایش رخ داد.

وی درپایان اظهار کرد: تمام تلاش برای ماندن تیم است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. مطمئن باشید اگر یک بازی دیگر هم نتیجه نگیریم از راه‌آهن می‌روم. بازی پدیده آخرین بازی من است و من هم غرور و شخصیت دارم و اجازه نمی‌دهم این غرور خرد شود. در واقع به خودم اولتیماتوم می‌دهم و اگر بازی بعد نتیجه نگیریم من هم می‌روم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز