خبرگزاری کار ایران

علامت سوال مقابل سنگر استقلال؛

لطف حق‌وردی در حق طالب‌لو / فروزان برمی‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۵۶

باید منتظر بازی بعدی استقلال در تبریز و مقابل گسترش فولاد ماند و دید آیا ژنرال فروزان را مقابل تیم سابقش به میدان می‌فرستد یا طالب‌لو یک‌بار دیگر فرصت حضور در ترکیب ثابت استقلال را به دست‌ می‌آورد.

دقیقه ۹۰ دیدار استقلال و پیکان، شاگردان مرفاوی در یک ضد‌ حمله و در شلوغی مقابل دروازه استقلال به گل رسیدند، اما حق‌وردی این گل را مردود اعلام کرد تا دروازه طالب‌لو بسته بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید طالب‌لو سنگربانی که در نیم‌ فصل از راه‌آهن به تیم سابقش پیوست، بالاخره در دیدار هفته بیستم استقلال برابر پیکان که برای آبی‌ها دیداری حساس و عجیب به نظر می رسید با نظر قلعه‌نویی رودرروی رحمتی همبازی سابق خود در دروت دروازه قرار گرفت تا بعد از ۱۳۶۱ روز بار دیگر سنگربان استقلال شود.

در طول این دیدار استقلال بازی برتری را به نمایش گذاشت و به ندرت گزارشگر بازی اسم طالب‌لو را به زبان آورد. بالاخره دقیقه ۹۰ موتور پیکان روشن شد و شاگردان مرفاوی در یک ضد حمله از جای خالی مدافعان پیش‌تاخته استقلال بهره بردند و توپ را روی خط شش‌قدم به سعید دقیقی سپردند. مهاجم پیکان در برخورد با خسرو حیدری روی زمین افتاد و طالب‌لو هم از درو‌ازه بیرون آمد تا تنها خطر جدی روی دروازه‌اش را دفع کند اما با اشتباه مسلم او، دیوسالار درازکش با یک نیش‌پا توپ را به قعر دروازه‌اش فرستاد تا آب سردی روی پیکر استقلال و هوادارانش ریخته باشد.

سوت تورج‌ حق‌وردی لحظه‌ای بعد به صدا درآمد تا میان بهت پیکانی‌ها، گل دیوسالار مردود اعلام شود و طالب‌لو نفس راحتی بکشد. به عبارت دیگر لطف حق‌وردی باعثشد وحید در نخستین بازی‌اش، پس از سال‌ها با پیراهن استقلال، مسبب شکست تیمش نشود.

شاید این صحنه باعثشود قلعه‌نویی از این به بعد کمتر به طالب‌لو میدان بدهد و باز هم به محسن فروزان که پس از حضورش در تیم ملی، بازی‌های خوبی هم برای استقلال انجام داده، اعتماد کند.

هماهنگی فروزان با مدافعان استقلال هم برگ‌برنده دیگری است که دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال دارد. دروازه‌بان شماره یک استقلال پس از گل‌های به قول خودش کودکانه‌ای که این تیم از حریفان دریافت کرد، حالا به یک هماهنگی مطلوب با مدافعان آبی‌پوش رسیده و ساختار دفاعی استقلال کمتر از قبل دچار اشتباه می‌شود.

به هرحال باید منتظر بازی بعدی استقلال در تبریز و مقابل گسترش فولاد ماند و دید آیا ژنرال فروزان را مقابل تیم سابقش به میدان می‌فرستد یا طالب‌لو یک‌بار دیگر فرصت حضور را در ترکیب ثابت استقلال به دست‌ می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز