خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس صفر – ملوان یک؛

پیروزی قوی سپید با پرواز زارع! / انتقام سخت مازیار از پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۶۸

گابریل پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او را مازیار زارع با یک شیرجه تماشایی مهار کرد. زارع در ادامه یک شوت محکم را هم درازکش دفع کرد.

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و پرسپولیس در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید که دقیقه ۸۷ مازیار زارع به جای سنگربان اخراجی انزلی‌چی‌ها درون دروازه قرار گرفت و پنالتی میزبان را هم مهار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان انزلی در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۵ امروز با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل پژمان نوری به سود شاگردان فیروز کریمی به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده(۳۰ علی عسگر)، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری(۷۳ نوروزی)، گابریل فرناندو، امید عالیشاه، رضا خالقی فر و تادو(۵۷ علیپور)

ترکیب ملوان:ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، مازیار زارع، محمد آبشک(۸۴ آقایی)، صادق محرمی(۵۷ اعتمادی)، وحید مختاری، عزیز معبودی، پژمان نوری، حسین کنعانی زادگان، محسن یوسفی(۷۲ یوسف زاده)، فرزاد حاتمی

ملوان در نیمه نخست روی نفوذ محسن یوسفی و پاس به عقب این بازیکن به مازیار زارع صاحب یک موقعیت مناسب شد. مکانی شوت محکم زارع را ناقص دفع کرد و پژمان نوری از ریباند این توپ نهایت استفاده را برد و توپ را به قعر دروازه پرسپولیس فرستاد و ملوان نیمه اول را برنده به رختکن رفت.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیس برای باز کردن دروازه ملوان فشار زیادی روی دروازه حریف آورد. دقیقه ۶۱ شوت گابریل از بالای دروازه صادقی به بیرون رفت. دقایقی بعد با خطا روی همین بازیکن، پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی مناسب پشت محوطه جریمه به دست آورد اما گابریل این ضربه را هم به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۷۰ عالیشاه در محوطه جریمه پس از درگیری با کنعانی سرنگون شد اما ترکی اعتقادی به پنالتی نداشت و ضربه دروازه اعلام کرد. ۲ دقیقه بعد شوت محکم همین بازیکن را صادقی ناقص دفع کرد تا در ریباند علیپور که جانشین تادئو در ترکیب پرسپولیس شده بود، توپ را به کنار دروازه بکوبد.

دقیقه ۷۳ هادی نوروزی جای کفشگری را گرفت تا پرسپولیس سراپا حمله شود. ۳ دقیقه بعد نوری در یک ضدحمله توپ را به آبشک سپرد تا او در موقعیت تک به تک با مکانی توپ را به سنگربان پرسپولیس بکوبد.

دقیقه ۸۷ بنگر روی یک ارسال بلند از ایمان صادقی هم عبور کرد اما با خطای سنگربان ملوان، مقابل دروازه این ت یم به زمین افتاد و ترکی هم بلافاصله با نشان دادن نقطه پنالتی، صادقی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. ملوان که ۳ تعویض‌اش را هم انجام داده بود، مازیار زارع را درون دروازه فرستاد.

گابریل پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او را مازیار زارع با یک شیرجه تماشایی مهار کرد. زارع در ادامه یک شوت محکم را هم درازکش دفع کرد. حملات پیاپی و احساسی پرسپولیسی‌ها در ثانیه‌های پایانی نتیجه‌ای نداشت تا ملوان با این پیروزی دومین برد فصل‌اش را هم مقابل پرسپولیس به دست‌ آورد.

شاگردان درخشان با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماندند و با یک پله سقوط، پس از پدیده در جایگاه دهم جدول قرار گرفتند. ملوان هم علی‌رغم این پیروزی، با ۱۵ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز