خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های نشست خبری سرمربی استقلال؛

روخوانی پیامک آندو به ژنرال / قلعه‌نویی: تیموریان را حلال می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۸۳

سلام ‌خسته نباشید امیرخان. شرمنده که نشد تا آخرش کنار شما باشم و حلالم کنید. ممنون که برای شخص خود من و تیم زحمت کشیدید و شرمنده همه شما شدم. بازم ببخشید.

سرمربی استقلال در پایان نشست رسانه‌ای‌اش از خبرنگاری خواست پیامکی را که آندو برایش فرستاده بخواند.

به گزارش ایلنا، یکی از خبرنگاران در نشست رسانه‌ای پیش از دیدار استقلال و سپاهان سوالی از قلعه‌نویی مبنی بر اظهارات آندرانیک تیموریان علیه‌ وی مطرح کرد و سرمربی استقلال از او خواست تا پایان نشست صبر کند.

در پایان این برنامه، قلعه‌نویی تلفن همراهش را به یکی از خبرنگاران داد تا پیامکی را که تیموریان برایش ارسال کرده بود، روخوانی کند. متن پیامک این بود: «سلام ‌خسته نباشید امیرخان. شرمنده که نشد تا آخرش کنار شما باشم و حلالم کنید. ممنون که برای شخص خود من و تیم زحمت کشیدید و شرمنده همه شما شدم. بازم ببخشید.»

قلعه‌نویی سپس توضیح داد: این متن را تیموریان روزی که می‌خواست به قطر برود برای ما فرستاد، حالا حلالش کنم یا نه؟ منظورم تیموریان نیست اما روزی برخی آقایان، در خانه‌ام آمدند و گفتند ما با شما مشکلی نداریم. نمی‌دانم چرا یک روز مرد می‌شوم و یک روز نامرد!

وی در ادامه با انتقاد از آندو افزود: آقای تیموریان شما چطور به تیمتان پشت کردید و رفتید و یک میلیارد گرفتید؟ همان پول تیم ما را به هم ریخت و قهرمانی را از ما گرفت. شما به باشگاه استقلال نامه زدید و خواهان جدایی از تیم شدی. این تقصیر من است؟ اما یادتان باشد من نه همان زمان برای آن پیامک‌ها ارزش قائل می‌شدم و نه فکرم را به هم می‌ریختم. حالا هم فقط تمرکزم روی کار خودم است ولی باز هم تیموریان را حلال می‌کنم.

قلعه‌نویی حتی شماره‌ای را که این پیامک از آن ارسال شده بود، به برخی خبرنگاران نشان داد و آ‌ن‌ها تأیید کردند این پیام کوتاه از تلفن همراه آندرانیک تیموریان ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز