خبرگزاری کار ایران

چین و ازبک معادلات را به هم می‌ریزند؛

پاشازاده: پتانسیل بردن عراق را داریم / احساس خوبی نسبت به شیوه بازی تیم ملی ندارم

کد خبر : ۲۴۴۳۲۰

وقتی می‌بینم تیم ملی با این روش بازی می‌کند اصلا احساس خوبی ندارم. امارات تیم بدی نبود، اما جلوی قطر و بحرین هم با همین روش کار کردیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی در فاز حمله و مالکیت توپ خوب عمل نمی‌کند.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی در جام ملت‌ها ۳ برد متوالی و ۹ امتیاز کسب کرده و بدون گل خورده به مرحله بعد صعود کرده که عالی است، اما از نوع بازی کردن تیم ملی انتقادآمیز است. ما خوب می‌جنگیم و خوب می‌دویم و بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند، اما در فاز حمله و مالکیت توپ خوب نیستیم. آیا این روش در دور بعدی هم جواب می‌دهد یا نه را نمی‌دانم و باید منتظر بمانیم.

وی افزود: وقتی می‌بینم تیم ملی با این روش بازی می‌کند اصلا احساس خوبی ندارم. امارات تیم بدی نبود، اما جلوی قطر و بحرین هم با همین روش کار کردیم. ما در فاز حمله قدرت لازم را نداریم و در بازی‌سازی، حفظ توپ و ایجاد موقعیت خوب کار نمی‌کنیم.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش تیم ملی را به این شیوه عادت داده و این روش در درازمدت برای ما مشکل‌ساز می‌شود. تیم ما نظم دارد و شخصیت پیدا کرده، اما بزرگ‌ترین ایراد این است که خیلی دفاع می‌کنیم. اگر ما جلوی بحرین، قطر و امارات دفاع می‌کنیم جلوی ژاپن و استرالیا چکار خواهیم کرد؟ اگر یکی از آن توپ‌ها گل شود چکار می‌کنیم و چه واکنشی خواهیم داشت.

وی افزود: در مرحله بعد باید با عراق بازی کنیم که قبل از شروع جام و در یک بازی تدارکاتی آنها را بردیم، اما شرایط بازی رسمی فرق می‌کند. ما پتانسیل بردن عراق را داریم، اما اگر دوباره دفاع کنیم به مشکل می‌خوریم. تیم ما تا الان گل نخورده تا ببینیم اگر گل بخوریم چه واکنشی نشان می‌دهد.

پاشازاده در پایان گفت: همه تیم‌هایی که به این مرحله صعود کرده‌اند خوب هستند و تا حدودی شانس قهرمانی دارند. ما هم مثل بقیه تیم‌ها شانس قهرمانی داریم. هر تیمی ۵۰ درصد شانس قهرمانی دارد و باید دید در این مرحله چطور عمل می‌کنند. البته الان کسی روی چین و ازبکستان حساب نمی‌کند، اما این ۲ تیم می‌توانند معادلات جام‌ملت‌ها را به هم بریزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز