خبرگزاری کار ایران

عربستان، قطر و امارات حبابی رشد کرده‌اند؛

مالکی: کی‌روش باید هنر بین المللی بودنش را نشان دهد / قطعا امارات را می بریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۸۴

کی روش در حال حاضر روش خوبی دارد و نباید به آب و آتش بزند. ما در آسیا اعتبار داریم و باید از آن دفاع کنیم. ما نماینده آسیا در جام جهانی بودیم و بدون در نظر گرفتن شرایط حریف نباید به آب و آتش بزنیم که کارمان سخت شود.

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باید از اعتبار جهانی‌اش دفاع کند چرا که ما نماینده آسیا در جام جهانی بوده‌ایم و تیمی نیستیم که حبابی رشد کرده باشیم.

گفت و گوی فداحسین مالکی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:
عملکرد تیم ملی در ۲ بازی اول خود در جام ملت‌های آسیا را چطور دیدید؟
ما ۲ بازی خوب انجام دادیم و کی‌روش هنر خودش را نشان داد به لحاظ اینکه بازی با قطر و بحرین همیشه برای ما سخت بوده و بازی راحتی مقابل آنها نداشته‌ایم. در این بازی کی‌روش از چهره‌های جدید استفاده کرد و تابوی بازیکن‌سالاری را در تیم ملی شکست.

در مورد بازی با امارات چه صحبتی دارید؟
امارات سخت‌تر از قطر و بحرین برای ما نیست و ما باید برای بازی با ژاپن، استرالیا و کره‌جنوبی آماده شویم. کی‌روش باید هنر بین‌المللی‌اش را آنجا نشان دهد. ما قطعا امارات را می‌بریم و رسانه‌ها و فدراسیون فوتبال باید کمک کنند تا حاشیه‌ای برای تیم ملی به وجود نیاید.

به نظر شما تیم ملی دلچسب و زیبا بازی می کند؟
ترکیبی که کی روش انتخاب کرده جوان است و برخی چهره‌های حاشیه‌دار را کنار گذاشته است و بازیکنان جوان را کنار تیموریان و نکونام قرار داده و سخت است تا همدیگر را اینقدر زود در زمین پیدا کنند. کی روش در حال حاضر روش خوبی دارد و نباید به آب و آتش بزند. ما در آسیا اعتبار داریم و باید از آن دفاع کنیم. ما نماینده آسیا در جام جهانی بودیم و بدون در نظر گرفتن شرایط حریف نباید به آب و آتش بزنیم که کارمان سخت شود. به نظر من خط دفاع ما خوب بوده و در بازی با امارات کی روش باید خط میانی و حمله ما را بیشتر درگیر کند و باید جلوی زمین فعال‌تر عمل کنیم.

با شرایط موجود چقدر به قهرمانی در آسیا امیدوار هستید؟
به نظرم با این ۲ بازی که انجام داده‌ایم شانس مان بالا است و با بردن امارات جزو مدعیان اصلی خواهیم بود و البته باید هم همینطور باشد چون باید از اعتبار جهانی‌مان دفاع کنیم. ما تیم جدیدی در آسیا نیستیم و باید از اعتبار فوتبال مان دفاع کنیم. ما یکی از تیم‌های پرافتخار جام ملت‌های آسیا هستیم و در جام جهانی هم درخشش خوبی داشتیم و مردم ما بازی دلچسبی که مقابل آرژانتین داشتیم را به زودی فراموش نمی کنند. برخی تیم‌ها مثل امارات، عربستان و قطر حبابی رشد کردند و سریع زمین خوردند اما تیم ما حبابی نبوده و اعتبار کسب کرده است و جایی که لازم باشد هجومی بازی می کند و جایی که نیاز باشد دفاع جانانه‌ای داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز