خبرگزاری کار ایران

مصاف سرنوشت‌سازی در پیش داریم؛

فلاحت‌زاده: قطر مقابل ما انتحاری بازی خواهد کرد / فکر می‌کردم مقابل بحرین به مشکل بخوریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۳۵

دیدار ایران و قطر مصاف سرنوشت‌ساز و حساسی است. البته این تیم متحمل شکست سنگینی شده و انتحاری بازی می کند.

مدافع پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم تقدیر از ملی‌پوشان سال ۱۹۹۶ با اشاره به وضعیت فعلی تیم ملی، دیدار برابر قطر را یکی از سخت‌ترین دیدارهای ایران در جام جهانی عنوان کرد.

فرشاد فلاحت زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: بچه‌ها در دیدار اول تیم ملی مقابل بحرین خیلی خوب ظاهر شدند. با توجه به شناختی که در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ از بحرین برای ما حاصل شد، فکر می‌کردم مقابل بحرین به مشکل بخوریم و آن‌ها بچه‌های ما را عصبی کنند و به خواسته‌شان برسند، ولی بچه‌ها خیلی با حوصله و با درایت بازی را اداره کردند و نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. امیدوارم این نتایج برای ایران در جام ملت‌ها تداوم داشته باشد.

مدافع پیشین استقلال و تیم ملی درباره دیدار دوم ایران توضیح داد: دیدار ایران و قطر مصاف سرنوشت‌ساز و حساسی است. البته این تیم متحمل شکست سنگینی شده و انتحاری بازی می‌کند.

وی درباره نحوه بازی ایران برابر قطر گفت: همانطور که گفتم قطر فقط برای برد به مصاف ما می‌آید و با تمام توان به دروازه ما حمله می‌کند. البته ما بازیکنان باهوشی داریم که می‌توانند در حملات و ضد حملات دروازه قطر را باز کنند و باعثموفقیت تیم ملی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز