خبرگزاری کار ایران

نظری در مورد اظهارات‌شجاعی ندارم؛

عرب‌عامری: اهل خانواده تکواندو هم نبودم / آن زمان نیز هجمه‌هایی بر علیه من به راه افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۱۶

مهم نیست از جامعه فوتبال باشم یا نباشم، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد، این است که من مدیری‌ورزشی‌ام که تحصیلاتم نیز در زمینه ورزش است.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: مهم نیست اهل فوتبال باشم یا نباشم، بنده مدیر ورزشی هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، طی حکمی فریده شجاعی را از سمت نایب رئیسی بانوان این فدراسیون برکنار و الهه عرب‌عامری را به جای وی منصوب کرد. عرب‌عامری پیش از این و به مدت چند سال، به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو مشغول به کار بود.

عرب‌عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتقال خود از فدراسیون‌تکواندو به فدراسیون‌فوتبال تصریح کرد: اولا اینکه بنده مدت‌هاست دیگر در تکواندو نیستم. ثانیا، آن زمان هم که به فدراسیون‌تکواندو رفتم، جزو این خانواده نبودم و به همین دلیل، آن موقع نیز هجمه‌هایی برعلیه من به راه افتاد.

وی افزود: مهم نیست از جامعه فوتبال باشم یا نباشم، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد، این است که من مدیری‌ورزشی‌ام که تحصیلاتم نیز در زمینه ورزش است.

سرپرست نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال، در خصوص اینکه فریده شجاعی نایب رئیس سابق این فدراسیون گفته من قانونا نایب رئیس فدراسیون هستم، اظهار داشت: در مورد صحبت‌های وی نظری ندارم. به هرحال، این مسئولیتی بود که به بنده واگذار شد.

عرب‌عامری در پایان یادآور شد: از روز شنبه(۱۳ دی ماه) به طور رسمی کارم را در فدراسیون‌فوتبال شروع کردم. دیروز نیز بازدیدی از آکادمی داشتم، ضمن اینکه با کمیته‌های مختلف بخش بانوان فدراسیون آشنا شدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز