خبرگزاری کار ایران

مربیان‌جوان از دانش‌امیر بی‌بهره نمانند؛

فدراسیون‌فوتبال به قلعه‌نویی کلاس مربیگری بدهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۸۴

امیر قلعه‌نویی که سرمربی تیم ملی هم بوده و چند دوره هم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده می‌تواند در خارج از ایران هم کلاس مربیگری برگزار کند تا فوتبال آسیا هم از دانش او بی‌بهره نماند.

سرمربی استقلال در سال‌های اخیر همواره مورد هجوم کارشناسان و مفسران ورزشی قرار گرفته و به بی‌دانشی متهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی‌ایران در لیگ است و هواداران استقلال به او علاقه خاصی دارند، چراکه در سال‌های اخیر قهرمانی‌های تیم محبوب‌شان با این مربی کاربلد رقم خورده، اما امیر همواره از سوی کارشناسان و مفسران ورزشی مورد هجمه قرار گرفته و به بی‌دانشی متهم شده، البته واکنش قلعه‌نویی هم به این موضوع جالب بوده و چندین بار اعلام کرده با این افتخارات هم من را مربی سنتی‌ می‌دانند.

کنایه قلعه‌نویی به منتقدانش نشان می‌دهد که خودش را هرگز یک مربی‌سنتی و بی‌دانش نمی‌داند، چراکه به هر حال مدعی است در لورکوزن‌آلمان و زیر نظر کریستوف دام دوره دیده و در بالاترین سطح‌ملی و باشگاهی کار کرده و افتخارات زیادی هم با تیم‌های مختلف به دست آورده است.

ما قصد داریم پایه و اساس قضاوت‌مان در مورد سرمربی استقلال را حرف‌های خود قلعه‌نویی بگذاریم. او که هرگز خودش را یک مربی سنتی نمی‌داند چرا دانش روز فوتبالش را در اختیار مربیان ایرانی نمی‌گذارد؟ بهتر نیست مربی با دانش، باتجربه و پرافتخاری مثل قلعه‌نویی کلاس مربیگری برگزار کند و دانش فوتبالی‌اش را به مربیان‌جوان و جویای‌نام منتقل کند؟

در این رابطه فدراسیون فوتبال باید دست به کار شده و اقدام کند و به قلعه‌نویی کلاس مربیگری بدهد تا سرمربی آبی‌پوشان تهرانی بتواند دانش‌ روز فوتبالش را به دیگران منتقل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز