خبرگزاری کار ایران

هاشمیان به ایلنا خبر داد:

اعلام رأی اولین دوپینگی لیگ‌چهاردهم تا ۲ روز آینده / انجام ۸ نمونه‌دوپینگ در هفته‌هشتم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۱۹

این نخستین بازیکنی است که نمونه دوپینگ وی در لیگ چهاردهم مثبت اعلام می شود و امیدوارم آخرین نمونه مثبت هم باشد چرا که فصل گذشته از این نظر آمار بسیار خوبی داشتیم.

رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال از اعلام رای نخستین بازیکن دوپینگی لیگ چهاردهم ظرف ۲ روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد هاشمیان ضمن اعلام این خبر افزود: پرونده این بازیکن لیگ برتری پس از استماع دفاعیات و ارائه مستندات لازم تکمیل و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و تصور می‌کنم تا ۲ روز آینده رأی محرومیت این بازیکن صادر خواهد شد.
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره اعلام رأی بازیکن دوپینگی از سوی کمیته‌انضباطی یادآور شد: بر اساس آئین‌نامه جدید که مورد تصویب مجمع عمومی فدراسیون‌فوتبال قرار گرفته صدور آراء کمیته‌پزشکی تنها از سوی کمیته انضباطی و استیناف صادر خواهد شد.

هاشمیان از ذکر نام و باشگاه بازیکن دوپینگی خودداری کرد و گفت: تنها پس از صدور رأی و ابلاغ آن به بازیکن متخلف مجاز به اعلام نام بازیکن خاطی هستیم.

وی با بیان اینکه بازیکن متخلف از مشتقات ماده ای به نام ناندرلون استفاده کرده، گفت: این نخستین بازیکنی است که نمونه دوپینگ وی در لیگ‌چهاردهم مثبت اعلام می‌شود و امیدوارم آخرین نمونه مثبت هم باشد چراکه فصل‌گذشته از این نظر آمار بسیار خوبی داشتیم و تنها یک بازیکن در لیگ‌سیزدهم تخلف دوپینگ داشت.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون‌فوتبال همچنین از انجام ۸ نمونه دوینگ در هفته هشتم خبر داد و اظهار داشت: در ۲ مسابقه لیگ از ۸ بازیکن به صورت تصادفی نمونه‌دوپینگ انجام شده و افسران کنترل دوپینگ تمامی مسابقات‌لیگ را تحت پوشش دارند و برای تحقق فوتبالی پاک تلاش می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز