خبرگزاری کار ایران

هیچ‌کدام از طرفین کوتاه نمی‌آیند؛

ترابیان: کی‌روش تمدید نکند، دنیا به آخر نمی‌رسد / فردا آخرین فرصت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۱۷

با شرایط موجود سرنوشت قرارداد کی‌روش نامعلوم است / کفاشیان تابع تصمیمات مدیران ارشد خود است / شخصا دوست دارم این توافق صورت بگیرد.

مدیر اسبق روابط بین ‌لملل فدراسیون فوتبال و ناظر بر مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش در پایان نشست امروز گفت: هیچ‌کدام از طرفین از مواضع خود برای تمدید قرار داد کوتاه نمی آیند.

عباس ترابیان در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: برای هر توافقی طرفین باید نسبت به خواسته های خود نرمش نشان دهند و در مواضع خود نرمش داشته باشند، ولی در موضع تمدید قرارداد کی‌روش تاکنون چنین نرمشی وجود نداشته و طرفین سرسختانه بر روی خواسته‌های خود ایستادگی می‌کنند.

ترابیان تصریح کرد: با شرایط موجود سرنوشت قرارداد کی‌روش نامعلوم است و خدا می‌داند بالاخره چه سرنوشتی خواهد یافت. فردا سه‌شنبه آخرین فرصت تصمیم‌گیری است و هر اتفاقی بخواهد بیفتد تا فردا مشخص می‌شود و تا آن زمان باید منتظر ماند و صبر کرد.

مدیر اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امیدوارم به خاطر زحماتی که برای تیم ملی کشیده شده قرارداد کی‌روش تمدید شود، گفت: اگر قرارداد کی‌روش تمدید نشود دنیا به آخر نمی‌رسد و زمین به آسمان نمی‌رود، ولی شخصا دوست دارم این توافق صورت بگیرد چون کی‌روش برای تیم ملی زحمت کشیده و شاید در مقطع فعلی که تنها چند ماه به جام ملت‌های آسیا زمان باقی است، زیاد صلاح نباشد کادر فنی تیم ملی دستخوش تغییر شود.

ترابیان در پایان در مورد اینکه نظرات مدیران بالادستی کفاشیان هم در قرارداد کی‌روش تاثیرگذار است یا نه، گفت: در این زمینه اظهارنظر نمی‌کنم، ولی به هر حال کفاشیان تابع تصمیمات مدیران ارشد خود است و باید نظر و خواسته‌های آنها را در قرارداد کی‌روش اعمال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز