خبرگزاری کار ایران

در حکم پیام منافع پرسپولیس لحاظ نشده؛

خواجه‌وند: سیاسی بحث‌تغییرات را زود مطرح کرد / اختلافات نباید رسانه‌ای می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۰۵

پرسپولیس الان بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد. الان برای ورود به این بحث‌ها خیلی زود است چون تازه شروع لیگ است و ممکن است اتفاقات زیادی رخ می‌دهد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس معتقد است که اختلاف‌نظر بین اعضای هیات مدیره کاملا طبیعی است اما این مسائل نباید رسانه‌ای شود و باید در همان هیات مدیره بحثو گفت‌وگو شود.

گفت‌و‌گوی مهدی خواجه‌وند با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

خروجی جلسه امیر خادم با سیاسی و رحیمی چه بود؟
خدا را شکر جلسه خیلی خوبی بود و امیر خادم زحمت آن را کشید و ضروری بود که حرف‌های آقایان شنیده شود. خروجی جلسه هم تاکید موکد بر حمایت از مدیرعامل و مجموعه تیم بود.

حالا واقعا مشکلات حل شده یا همه چیز ظاهری به پایان رسیده؟
اختلاف نظرهایی وجود داشت که باید در مجموعه گفته می‌شد و از نظر خود من نباید رسانه‌ای می‌شد. اختلاف‌نظر طبیعی است و بحث‌هایی مختلف در هیات مدیره انجام می‌شود، اما در نهایت خروجی آن مصوبات است که ارائه می‌شود. من با رسانه‌ای شدن مشکلات موافق نبودم.

در مورد حرف‌های سیاسی که گفته هیچ‌کس در پرسپولیس جای محکمی ندارد و حتی علی دایی اگر نتیجه نگیرد تغییرات اعمال خواهد شد. چه نظری دارید؟
پرسپولیس الان بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد. الان برای ورود به این بحث‌ها خیلی زود است، چون تازه شروع لیگ است و ممکن است اتفاقات زیادی رخ می‌دهد به همین دلیل خیلی زود است که بحثتغییرات و اینگونه اظهارنظرها مطرح شود.

این هفته باید با ذوب‌آهن بازی کنید، بازی خانگی با تیم گل‌محمدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما تیم خوبی داریم و باید بازی گذشته را فراموش کنیم. ان‌شا الله نتیجه خوبی بگیریم و از فضای استرس موجود خارج شویم.

پیام صادقیان هم ۳ ماه محروم شد، به نظر شما این محرومیت منصفانه است؟
من از نظر حقوقی به موضوع نگاه می‌کنم. این حکم تازه به ما ابلاغ شده و باید ببینیم چه چیزی را به صادقیان نسبت داده‌اند و باید توسط دایره‌حقوقی باشگاه بررسی شود تا نسبت به آن اعتراض کنیم، اما فکر می‌‌کنم در این حکم منافع باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز