خبرگزاری کار ایران

مطمئنم استقلال‌خوزستان را می‌بریم؛

افشارزاده: به قول‌هایی که داده‌ام عمل می‌کنم / یک ماه مقاومت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۸۶

وقتی شور و نشاط هواداران را دیدم و متوجه شدم هواداران استقلال چقدر پیگیر کارها هستند، به این تیم آمدم و با همه توانم تلاش می‌کنم برای این تیم کار کنم و سهمی در موفقیت استقلال داشته باشم.

مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم در حاشیه تمرین امروز با بازیکنان صحبت کردند.

به گزارش ایلنا، در حاشیه تمرین امروز استقلال، امیر قلعه‌نویی در حالیکه بهرام افشارزاده، ‌ سید سعید افجه‌ای و منصور پورحیدری در این تمرین حاضر بودند، خطاب به بازیکنان گفت: ‌ آرامش بسیار خوبی بر تمرینات حاکم شده و در تیم هم خیلی با آرامش کار را پیش می‌بریم. اگر تکلیف خودمان را با نیت خوب پیش ببریم، پیروز خواهیم شد. من به شخصه به جز منافع استقلال به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و هر چه که انجام می‌دهم، به خاطر مردم و این تیم است.

بهرام افشارزاده نیز خطاب به بازیکنان افزود: این فضای پر شور و نشاطی که در تمرین ایجاد شده، من را شگفت‌زده کرد. ما سعی می‌کنیم به همراه هیات مدیره این جو را حفظ کنیم و من مطمئنم استقلال خوزستان را جمعه شکست می‌دهیم.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: من به همه قول‌هایی که داده‌ام عمل می‌کنم و حرف‌هایی را که زده‌ام، فراموش نمی‌کنم. امیدوارم بتوانیم با کمک کادر فنی و هیات مدیره، استقلال را به آنچه که استحقاقش را دارد برسانیم. من یک ماه مقاومت کردم و مدیرعاملی استقلال را نپذیرفتم اما وقتی شور و نشاط هواداران را دیدم و متوجه شدم هواداران استقلال چقدر پیگیر کارها هستند، به این تیم آمدم و با همه توانم تلاش می‌کنم برای این تیم کار کنم و سهمی در موفقیت استقلال داشته باشم.

افشارزاده همچنین بیان کرد: من امروز می‌خواهم به شما بگویم یک هدیه ناقابلی را برای شما پیش از بازی با استقلال خوزستان در نظر گرفته‌ایم که ان‌شاءالله به شما تا پیش از بازی می دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز