خبرگزاری کار ایران

آمده‌ام بازی‌های خوبی انجام دهم؛

مگویان: بازی‌های ابتدای فصل ۶ امتیازی است / انگیزه زیادی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۶۴

من انگیزه زیادی دارم. آمده‌ام بازی‌های خوبی انجام دهم تا جایگاه خود را در تیم ملی ارمنستان همچنان حفظ کنم و در استقلال ثابت بازی کنم.

مدافع استقلال می‌گوید از حضور در این تیم خوشحال است و می‌خواهد با انجام بازی‌های خوب جایگاهش را در تیم ملی ارمنستان حفظ کند.

به گزارش ایلنا، هرایر مگویان درباره وضعیت استقلال گفت: تمرینات خوب و پر فشاری را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌ایم. در ترکیه دو بازی تدارکاتی خوب با دو تیم بورسیا اسپورت و یو اس ام الجر که قهرمان کشور الجزایر بود انجام دادیم. در تهران نیز در جام شهدا حضور خوبی داشتیم و توانستیم بیشتر هماهنگ شویم. این تمرینات باعثشد تا ما آمادگی بهتری پیدا کنیم و بتوانیم در بازی نخست مان موفق عمل کنیم.

وی درباره وضعیت و احساس خود از حضور در جمع آبی پوشان پایتخت هم صحبت کرد و افزود: ایران کشور بزرگی است و من می‌دانستم استقلال یکی از تیم‌های پر افتخار آسیا محسوب می‌شود و تماشاگران بی‌شماری دارد. الان احساس بسیار خوبی دارم که در این تیم هستم. همه چیز خوب پیش می‌رود و مشکل خاصی نیست.

مگویان درباره انگیزه‌ای که دارد، تصریح کرد: من انگیزه زیادی دارم. آمده‌ام بازی‌های خوبی انجام دهم تا جایگاه خود را در تیم ملی ارمنستان همچنان حفظ کنم و در استقلال ثابت بازی کنم.

مدافع استقلال درباره اولین بازی این تیم برابر راه‌آهن بیان کرد: بازی سختی بود و بازی‌های اول همیشه مهم بوده و در واقع ۶ امتیاز دارد، اما امیدوارم که از همین شروع لیگ، استارت قهرمانی را بزنیم.

وی درباره عملکرد خود در بازی گذشته استقلال ادامه داد: در این مورد کادر فنی تیم باید نظر دهد، اما تلاش کردم تا آنچه که وظیفه‌ام است را انجام دهم. این اولین بازی رسمی و پنجمین بازی من برای استقلال بود امیدوارم آنچه کادر فنی می‌خواهد را در زمین پیاده کنم.

بازیکن ارمنستانی استقلال درباره بازی بعدی این تیم برابر استقلال خوزستان عنوان کرد: از تیم‌های ایرانی شناختی ندارم. اما این را می‌دانم که هر بازی سختی‌های خاص به خود را دارد و ما باید از همین ابتدای لیگ گام محکمی برداریم. امیدوارم که بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم تا دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز