خبرگزاری کار ایران

دوستی‌مهر:

نیازمند بازی‌های تدارکاتی برای جوانان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۴۷

قصد داریم تا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بازیکنان با آمادگی کامل در میادین پیش رو ظاهر شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر گفت: پس از بازی برابر امارات و بررسی نقاط ضعف و وقت تیم، اردوی تدارکاتی را آغاز کرده و روی نقاطی که ملی پوشان ضعف داشته‌اند کار کردیم. قصد داریم تا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بازیکنان با آمادگی کامل در میادین پیش رو ظاهر شوند.

وی در ادامه بیان کرد: تنها معضل تیم ملی جوانان عدم بازیهای دوستانه است که قرار شد تا در نشست کمیته فنی و توسعه که طی دو روز آینده برگزار می شود، این موضوع نیز بررسی شود. ما تا رقابت‌های قهرمانی آسیایی میانمار ۴ ماه فرصت داریم تا وضعیت تیم ملی را به حد مطلوبی برسانیم. امیدوار هستم با حمایت همه‌جانبه مسئولین فدراسیون فوتبال بازی‌های تدارکاتی برای ما در نظر گرفته شود تا بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات پیش رو حاضر شویم.

دوستی‌مهر در پایان گفت: تیم ملی جوانان در تورنمنت چین حضور خواهد داشت. این تورنمنت با حضور تیم‌های چین، مکزیک، ایران و یک تیم دیگر در شهریورماه برگزار می‌شود و زمان آن به گونه‌ای است که بعد از آن فاصله زیادی تا مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار نیست و نمی‌توانیم مسابقه دیگری را داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز