خبرگزاری کار ایران

پنجعلی خبر داد:

مذاکره پرسپولیس با سید جلال حسینی برای لیگ چهاردهم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۷۷

منتظر بازگشت علی دایی از سفر هستیم و هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای شروع تمرینات در درفشی‌فر و برپایی اردوی داخلی در حال انجام است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از مذاکره‌اش با سید جلال حسینی مدافع سرخپوشان برای فصل آینده خبر داد و مشخص شدن تکلیف این بازیکن را به روشن شدن وضعیت حساب‌های باشگاه منوط دانست.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای شروع اردوهای آماده سازی اظهار داشت: در روزهای آینده منتظر بازگشت علی دایی از سفر هستیم و هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای شروع تمرینات در درفشی‌فر و برپایی اردوی داخلی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تا این لحظه قرار است اردوی تیم طبق برنامه کادر فنی داخلی و مانند سال گذشته در اردبیل برگزار شود. پرسپولیس ابتدا یک هفته‌ای در تهران تمرین خواهد داشت و پس از آن قرار است از هفته دوم طبق برنامه سرمربی راهی اردوی اردبیل شویم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم در فصل نقل و انتقالات هم به سایت این باشگاه گفت: مدیریت باشگاه و شخص رحیمی نهایت تلاش خود را می‌کنند. با بازیکنان مرتب در تماس هستیم تا مسائل مربوط به آنها را هماهنگ کنیم. با بعضی ملی‌پوشان هم در بازگشت از اردوی اتریش ارتباط داشتیم. با سید جلال حسینی روز گذشته صحبت کردم و قرار است پس از روشن شدن وضعیت حساب‌های گذشته، برای فصل جدید صحبت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز