خبرگزاری کار ایران

شأن علی‌پروین باید مثل بکن‌بائر حفظ شود؛

شاهرودی: بستر فراهم شود این پرسپولیس موفق می‌شود / دایی باید بماند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۷۳

به نظر من اولین گزینه برای هدایت پر سپولیس خود دایی بود. اگر دنبال هر مربی خارجی بودند باید یکی مثل کی‌روش را می‌آوردند که در اندازه‌های پرسپولیس باشد، اما در بین داخلی‌ها اولین گزینه دایی است

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس از بین اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه فقط سلیمی را می‌شناسد و می‌داند وی پرسپولیسی است، اما امیدوار است اعضای جدید هیات مدیره به باشگاه کمک کنند نه اینکه به مشکلات پرسپولیس اضافه شود.

گفتگوی رضا شاهرودی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

س: در مورد هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس چه نظری دارید؟

امیررضا خادم گفته که در این هیات مدیره هر شخصی را برای یک کاری آورده و یک نفر را برای کارهای اقتصادی، یک نفر را برای بحثحقوقی باشگاه، یک نفر را برای کارهای اقتصادی و یک نفر را برای بحثحقوقی باشگاه آورده و ۲ نفر هم از پیشکسوتان باشگاه هستند. تصور می‌کردم هیات مدیره جدید باشگاه فوتبالی باشند، اما امیدواریم این افراد به باشگاه کمک کنند نه اینکه به مشکلات پرسپولیس اضافه کنند. اگر هر کسی در این هیات‌مدیره در حوزه خودش کارش را خوب انجام دهد؛ می‌توانند موفق شوند.

واقعاً هیچ‌کدام از اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را نمی‌شناسی؟

من فقط سلیمی را می‌شناسم که فوتبالی است و به او تبریک می‌گویم چون کارنامه خوبی داشته و پرسپولیسی است و همیشه اخبار باشگاه را دنبال می‌کرد. وی گزینه خوبی است اما بقیه را نمی‌شناسم.

گزینه‌های ورزشی هیات‌مدیره یعنی استیلی و زادمهر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بالاخره آنها بازیکنان پرسپولیس بوده‌اند و امیدوارم این ۲ تا بزرگوار در هیات مدیره حرف بزنند. از نظر فنی این ۲ نفر خوب هستند و باید به تیم پرسپولیس کمک کنند و در جلسات هیات مدیره نظاره‌گر نباشد.

در مورد اینکه علی پروین در این هیات مدیره جایگاهی ندارد چه صحبتی داری؟

شأن علی‌آقا بالاتر از این حرف‌هاست و خودش قبول نکرده در این جایگاه باشد. به نظرم باید مثل بکن‌بائر در بایرن‌مونیخ و فوتبال آلمان باید شأن علی‌آقا هم حفظ شود و یک پست خوب که در شأن علی پروین باشد به او بدهند.

قرار است علی دایی به عنوان سرمربی کارش را در پرسپولیس ادامه بدهد. با ادامه کار دایی موافق هستی؟

به نظر من اولین گزینه برای هدایت پر سپولیس خود دایی بود. اگر دنبال هر مربی خارجی بودند باید یکی مثل کی‌روش را می‌آوردند که در اندازه‌های پرسپولیس باشد، اما در بین داخلی‌ها اولین گزینه دایی است و با ادامه کارش موافقم چون مربی دیگری بیاید و تا بخواهد با تیم هماهنگ شود؛ زمان می‌برد، اما دایی از پرسپولیس شناخت دارد و فصل قبل هم می‌توانست قهرمان شود که نشد و فقط سهمیه آسیا را گرفت، اما امسال می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد. البته اگر بستر را برایش فراهم کنند تا دوباره دچار حاشیه نشود. باید کار را زودتر شروع کنند تا پرسپولیس خوبی را در این فصل شاهد باشیم.

پرسپولیس در این فصل در آسیا می‌تواند موفق شود؟

پرسپولیس و استقلال در آسیا طرفدار دارند و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند تا موفق شوند. تیم‌های دیگر رو به جلو حرکت می‌کنند و در حال پیشرفت هستند. پرسپولیس باید پله به پله جلو برود و باید فصل را خوب شروع کنیم تا نیم نگاهی به آسیا داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز